Ένα νέο κινητήρα – ισχύος 180 hp – που προορίζεται για το μεγάλο της SUV, το Grandland X, παρουσίασε η Opel. Πρόκειται για ένα νέο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, άμεσου ψεκασμού (1.6 Direct Injection Turbo), που συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με “στρωτές” αλλαγές σχέσεων και που παρά την αυξημένη του απόδοση χαρακτηρίζεται από χαμηλές εκπομπές ρύπων.
 
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο αποδίδει μέγιστη ισχύ 133 kW/180 hp στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Ζωηρός και με αξιοσημείωτη, άμεση απόκριση γκαζιού, επιταχύνει το Grandland X από στάση στα 100 km/h σε μόλις 8,0 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 222 km/h. Σε συνδυασμό με τη μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων, το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων επιτρέπει τη συνεχή ρύθμιση βύθισης και διάρκεια ανοίγματος των βαλβίδων, για βελτιωμένη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
 
Πρόκειται για μια αλουμινένια μονάδα της σειράς PureTech που εκπέμπει περιορισμένες ποσότητες ρύπων, χάρη σε ένα προηγμένο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων με Φίλτρο Σωματιδίων Βενζίνης – Gasoline Particulate Filter (GPF). Το Grandland X 1.6 Direct Injection Turbo με start/stop (κατανάλωση καυσίμου[1],[2]: 7,2-7,1 l/100 km στην πόλη, 5.0-4.9 l/100 km εκτός πόλης, 5.8-5.7 l/100 km και 132-130 g/km CO2 στο μικτό κύκλο) ήδη συμμορφώνεται με το νέο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP.
 
Ο νέος, κορυφαίος για τη γκάμα του Grandland X κινητήρας θα διατίθεται και με την κορυφαία – από την άποψη της πολυτέλειας και του εξοπλισμού – έκδοση “Ultimate” που διαθέτει 19άρες ζάντες αλουμινίου “BiColor” και ασημί ράγες οροφής, προηγμένα εργονομικά καθίσματα, δερμάτινη ταπετσαρία, premium ηχοσύστημα Denon και πολυάριθμα, υπερσύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ενημέρωσης/ψυχαγωγίας υπόσχονται υψηλό επίπεδο ευεξίας για οδηγό και επιβάτες.