Μια επιτυχημένη δεκαετία γιορτάζει το Nissan QASHQAI, καθώς τo Φεβρουάριο, συμπληρώνονται 10 χρόνια από τότε που ξεκίνησαν οι πωλήσεις του μοντέλου αυτού που έπαιξε διπλό ρόλο στην αγορά υποκαθιστώντας από τη μια το Almera, που απομακρύνθηκε από τη γκάμα της εταιρίας, ενώ ταυτόχρονα, από την άλλη, κατάφερνε να παίξει ένα πρωταγωνιστικό ρόλο στο χώρο των SUV.
Ο σχεδιασμός του QASHQAI θεμελιώθηκε το 2002, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης για ό,τι αρχικά προοριζόταν να είναι το νέο Nissan Almera.
Η πρώτη γενιά του Nissan QASHQAI έγινε εμπορικά διαθέσιμη τον Φεβρουάριο του 2007, σφραγίζοντας από την αρχή την επιτυχία του μοντέλου. Σχεδόν 100.000 αυτοκίνητα πωλήθηκαν σε όλη την Ευρώπη πριν από το τέλος του συγκεκριμένου έτους, με τη Nissan να έχει δικαιωθεί για την επιλογή της.
Στα 10 χρόνια του QASHQAI, πουλήθηκαν περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Ευρώπη, γεγονός που δικαιολογεί το χαρακτηρισμό best seller crossover της Γηραιάς Ηπείρου, ενώ το αυτοκίνητο κέρδισε και δεκάδες βραβεία.
Το 2016 η Nissan πούλησε 261.429 QASHQAI στην Ευρώπη (συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας, της Ουκρανίας και του Καζακστάν), κάτι που αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς 10%, και αντιπροσωπεύει μια αύξηση 5,2%, σε σχέση με τους προηγούμενους 12 μήνες, ενώ οι παγκόσμιες πωλήσεις φτάνουν τα 3,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε 137 χώρες ανά την Υφήλιο.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >