Η διαφημιστική καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο 2019 του Monse έχει καλό σκοπό. Κι αυτό γιατί τα μοντέλα ντυμένα με τα πουλόβερ κολεγιακού στιλ της ετικέτας και ασύμμετρα ναυτικά blazers, φωτογραφήθηκαν με περισσότερους από 30 σκύλους από καταφύγια ζώων, οι οποίοι αναζητούν σπίτι και προστασία στο πλαίσιο εκστρατείας.
Έτσι αρχικά ίσως δεν παρατηρεί κάποιος τα ρούχα, αλλά τα βλέμματα προσελκύουν ένα εντυπωσιακό γαλλικό μπουλντόγκ και τα δύο λαμπραντόρ.
Οι σκύλοι συμμετείχαν στη φωτογράφιση, το θέμα της οποίας είναι επινόηση των Λόρα Κιμ και Φερνάντο Γκαρσία του Monse.
Στην καινούρια συλλογή τους, οι σχεδιαστές γεφυρώνουν την αγάπη του brand για τα ζώα και τη μόδα σε συνεργασία με έξι διαφορετικά καταφύγια ζώων γύρω από τη Νέα Υόρκη (Animal Haven, Best Animal Animal Society, Bideawee, Rescue City, Rescue Dogs Rock και Social Tees Animal Rescue).
Οι σχεδιαστές ετοιμάζουν επίσης μια συνεργασία με τη Disney με πρωταγωνιστή τον καλύτερο φίλο του Mickey Mouse, τον Pluto.
Τα περιορισμένης έκδοσης κομμάτια με τον Pluto, βαμβακερά πουκάμισα, denim και μεταξωτές ζακέτες θα κυκλοφορήσουν τον Μάιο του 2019 μαζί με τη νέα συλλογή. Για την προώθηση της συλλογής θα υπάρξει επίσης μια ταινία μικρού μήκους του Fabian Constant με τη μούσα του brand Monse, Dionne και τη Louise, τη σκυλίτσα που έχουν στο γραφείο τους οι σχεδιαστές.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >