Αυτό δεν έχει ξαναγίνει στην ιστορία όχι μόνο του Mega αλλά και της ελληνικής τηλεόρασης συνολικά. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού αφιέρωσε τα 21 (αριθμός εικοσιένα) πρώτα του λεπτά στις εσωκομματικές εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ.

Ads

Για την ακρίβεια, όχι στους υποψηφίους για την προεδρία συνολικά: και τα 21 λεπτά αφιερώθηκαν στην υποψηφιότητα Κασσελάκη.

Πέρα από την παρουσιάστρια Ράνια Τζίμα, 5 ακόμη ρεπόρτερ και σχολιαστές ήταν στο στούντιο και στα Χανιά, από όπου μεταδόθηκε ζωντανά η άφιξη του πέμπτου υποψηφίου και οι πρώτες δηλώσεις του. Περιμένοντας να φτάσει από το αεροδρόμιο, παρακολουθήσαμε εκτενή αποσπάσματα από το βίντεο με το οποίο ο κ. Κασσελάκης ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του, καθώς και το σχολιασμό του από τους 4 δημοσιογράφους.

Ακόμη και ο Γιάννης Πρετεντέρης εκφράστηκε θετικά, αφού προηγουμένως θεώρησε τα λεγόμενα Κασσελάκη κατά Μητσοτάκη ως σπόντες μάλλον κατά του.. Τσίπρα. Εκτίμησε ότι ο Κασσελάκης κάνει «κάτι πολύ σωστό πολιτικά» όταν τοποθετείται ως αντίπαλος του Μητσοτάκη, για να επαναλάβει δύο φορές: «Εμένα μου άρεσε η παρουσία, είναι κάτι φρέσκο που δεν έχουμε ξαναδεί». Πρέπει ίσως να είναι η πρώτη φορά που ο κ. Πρετεντέρης είπε καλό λόγο για τον ΣΥΡΙΖΑ, έστω και μέσω Κασσελάκη.

Ads

Μέσα στο ενθουσιώδες κλίμα, δεν σχολιάστηκε ούτε η υποστήριξη που έδωσε στον νέο υποψήφιο ο Παύλος Πολάκης, άλλοτε το κόκκινο πανί για κάθε δελτίο ειδήσεων της ελληνικής τηλεόρασης που σέβεται την αποστολή του. Η επισήμανση της κυρίας Τζίμα, ότι οι λέξεις Αριστερά και ΣΥΡΙΖΑ δεν ακούστηκαν παρά μια φορά στο τέλος του τετράλεπτου βίντεο Κασσελάκη, πέρασε επίσης ασχολίαστη.

Αν η κούρσα για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ έχει πολιτικό ενδιαφέρον, ακόμη μεγαλύτερο παρουσιάζει το τόσο μεγάλο αφιέρωμα σε έναν καινούργιο υποψήφιο. Ούτε το ένα δέκατο αυτού του τηλεοπτικού χρόνου δεν έχει ποτέ δοθεί στον ΣΥΡΙΖΑ ή στον Τσίπρα, ακόμη και όταν παρουσίαζε το πρόγραμμα του κόμματος για την υγεία ή την ακρίβεια. Και μάλιστα ως πρώτο θέμα των ειδήσεων.

Το ενδιαφέρον είναι δηλαδή επιστημονικό. Από εδώ και -τουλάχιστον- μέχρι τις εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ, η τηλεοπτική κάλυψη της μάχης για την προεδρία θα πρέπει να διδάσκεται στα Πανεπιστήμια, για τις σχέσεις των ΜΜΕ με την πολιτική και τη δυνατότητα τους να επηρεάσουν τις πολιτικές εξελίξεις.