Η παγκόσμια προβολή επικεντρώθηκε στην κηδεία της Βασίλισσας Ελισάβετ και στο αυστηρό πρωτόκολλο που προέβλεπε τα πάντα. Ο Biden αναγκάστηκε να καθίσει στα πίσω καθίσματα και έγινε αντικείμενο χλευασμού από τον Trump. Ω μα τι όνειδος, πως κατρακυλά η παγκόσμια κυριαρχία των Η.Π.Α…

Ads

Στην Ελλάδα τα Μ.Μ.Ε. εστίασαν και αυτά την προσοχή τους στην βασιλική κηδεία. Κλαίει η Megan ή μας κοροϊδεύει; Η κοροϊδία που υφιστάμεθα από  το σκάνδαλο των υποκλοπών είναι σχεδόν αδιάφορη. Και ενώ όλοι οι τεθλιμμένοι ασχολήθηκαν με την απελθούσα βασίλισσα, ένας Δούκας αδιαφόρησε.

Είναι επιτρεπτό από το πρωτόκολλο να αδιαφορούν οι Δούκες; Και όμως ο Προκόπης Δούκας πρωτοτύπησε στην ραδιοφωνική εκπομπή του και ασχολήθηκε με την σύγκρουση του πρύτανη του ΑΠΘ με την βουλεύτρια Νοτοπούλου.  Ασχολήθηκε με την αιτία της σύγκρουσης; Δηλαδή την καταδρομική επίθεση της αστυνομίας στον χώρο του πανεπιστημίου στην συναυλία του Θανάση Παπακωνσταντίνου με χημικά θέτοντας σε κίνδυνο οικογένειες και παιδιά, προφανώς και όχι.  

Ούτε όμως τον απασχόλησε ότι αφορά εμπλοκή ρώσικου δακτύλου κατ’ ομολογία του τραγουδιστή “(συγκεκριμένα, το μεγάλο δάχτυλο του αριστερού ποδιού)”.

Ads

Τον απασχόλησε η αξιοκρατία. Στο σχόλιο του μετά την παράθεση «του καυγά στελεχών αντιπάλων κομμάτων στα ΜΚΔ» άσκησε κατά την γνώμη του κριτική «που το πολιτικό προσωπικό της χώρας οφείλει να είναι ανθεκτικό (ακόμα και αν είναι άστοχη ή κακοηθής)». Ο κ. Δούκας έκλεισε την ενότητα με δικό του σχόλιο στο οποίο ανέφερε: «Προφανώς και η πολιτική δεν είναι μόνο για τους γόνους και τα παιδιά του Χάρβαρντ, είναι για τον εργάτη και τον βιοπαλαιστή αλλά υπό την προϋπόθεση ότι έχει τα προσόντα και ότι τα κριτήρια επιλογής του δεν είναι ότι είμαι κόρη του ανιψιού της φίλης του θείου του γκόμενου του αδερφού του κλπ».
Σεξιστικό είναι γιατί αναφέρει την κόρη του ανιψιού κτλ και δεν λέει αντίστοιχα για τον πρύτανη ότι είναι γιός του ανηψιού κτλ.

Αλλά ήθελε να είναι εμπαθές το σχολιό του, καθώς σε μια σύγκρουση πολιτική προτιμάει την δολοφονία χαρακτήρα μέσω της απαξίωσης παρά την ουσία. Η Κατερίνα Νοτοπούλου είναι πρώτη στην εκλογική της περιφέρεια της από το κόμμα της, στα εσωκομματικά πρόσφατα βγήκε δεύτερη στην Κεντρική Μακεδονία.  Από που τεκμαίρεται η ευνοιοκρατία και η  αναξιοκρατία;
Σε αντίστοιχο σχολιασμό που έγινε στο προφίλ του δημοσιογράφου απαξίωσε την ανεξαρτησία της διαφορετικής  γνώμης (δίκη προθέσεων) και επέμενε ότι διαχρονικά έθετε τις προδιαγραφές του πολιτικού προσωπικού. Αν δεχτούμε ότι ήταν μια κακιά στιγμή λόγω της ροής του προφορικού λόγου, τα γραπτά κείμενα του αποδεικνύουν το αντίθετο.

Επιμένει στην στοχοποίησή του από φανατικούς. Επιμένει ότι δεν ευθύνεται και κατηγορεί μια οργανωμένη επίθεση εναντίον του. Αναδημοσιεύει προκλητικά και υβριστικά post κρυμμένος πίσω από το επιχείρημα ότι retweeting δεν είναι endorsing.  Αν το έπραττε αυτό πολιτικός θα τον κατηγορούσε για την εύκολη διέξοδο, αντί της ανάληψης ευθυνών. Όταν η πλειοψηφία σε καταδικάζει το σώφρον είναι να αποδεχτείς το λάθος και να μην προτιμάς να μπλοκάρεις τα σχόλια για να έχεις μόνο τις επευφημίες των φίλων σου.

Τα λάθη ανθρώπινα, η συγγνώμη θεϊκή.

ΥΓ. Η αξία της Νοτοπούλου κρίνεται από το τρόπο που πολιτεύεται και αν επιτυγχάνει την εμπιστοσύνη του κόσμου, κρίνεται όμως και η δημοσιογραφία στην Ελλάδα, στην 108η θέση βρίσκεται η ελευθερία του τύπου. Κρίνονται και αυτοί που επιλέγουν να τα βάζουν με τον άνθρωπο που η φωνή του φιμώνεται και όχι με αυτόν που φιμώνει.