«Σαν διπλόχορδο ή τριπλόχορδο όργανο μουσικό ήταν πάντα η ζωή σου / Η μία χορδή ποτέ δεν σου ήταν αρκετή» Νίκος Παυλίδης, Κορονοϊού συνέχεια.  

Ads

Έχω σε πολλές περιπτώσεις δηλώσει κι εξηγήσει πως κάθε έγκλημα έχει τον δικό του ‘κωδικό’,ακόμα κι όταν το κατηγοριοποιούμε μαζί με άλλα [π.χ δολοφονίες]

Κάθε έγκλημα έχει τους πρωταγωνιστές ,τις διαντιδράσεις,τα κίνητρα,το χρόνο,τον τόπο,τον τρόπο,την προ-ιστορία του. Είναι λάθος η συζήτηση για την αύξηση της εγκληματικότητας[και της σχετικής ανασφάλειας] με βάση ειδικά εγκλήματα,καθώς και η πρόσθεση ανόμοιων καταστάσεων. 

Δεν θα υπεισέλθω στα στοιχεία των τριών εγκλημάτων [δολοφονία Καραϊβάζ, δολοφονία στα Γλυκά Νερά, ξεκαθαρίσματα λογαριασμών στους ανθρώπους της νύχτας] γιατί δεν είμαι αστυνομικός ρεπόρτερ, ούτε έχω διαβάσει όλα όσα γράφονται και λέγονται. 

Ads

Απλώς θα υπογραμμίσω ότι και στις τρεις περιπτώσεις η δυσκολία εξιχνίασης οφείλεται στο φαινόμενο της «Μπάμπουσκας». Και ο νοών ,νοείτω…