Σημαντική πτώση στην εγχώρια αγορά εκδόσεων εφημερίδων και περιοδικών διαπιστώνει η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της Icap Group για την περίοδο 2006-2010. Αποδίδεται στη μείωση των εσόδων από τις διαφημιστικές καταχωρήσεις, στην πτώση της κυκλοφορίας των εντύπων, καθώς και στον ανταγωνισμό από άλλα ΜΜΕ.
Ads
Το 2009, πωλήθηκαν συνολικά 16,3% λιγότερα φύλλα, σε σχέση με το 2006. Η μείωση συνεχίστηκε και το 2010 (εκτιμάται μείωση της τάξης του 13%, το 2010/09). Οι επιχειρήσεις του κλάδου αντιδρούν, μειώνοντας το κόστος παραγωγής των εντύπων και το κόστος λειτουργίας τους (αναστολή έκδοσης ορισμένων εντύπων, μείωση προσωπικού, περικοπές δαπανών, αντικατάσταση πρώτων υλών, κλπ).
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >