To LinkedIn ξεπέρασε τo άλλοτε δημοφιλές MySpace, κατακτώντας τη δεύτερη θέση στο χώρο της κοινωνικής δικτύωσης. Η εταιρία αυτή ασχολείται με επαγγελματίες και τα προφίλ τους και είναι δεύτερη στο χώρο της μόνο μετά το Facebook.

Ads

Τον Ιούνιο μόνο, το LinkedIn είχε 33.9 εκατομμύρια επισκέπτες, σημειώνοντας άνοδο της τάξεως του 63%, ενώ το MySpace είχε 33.5 εκατομμύρια επισκέπτες, με πτώση η οποία άγγιξε το 50%.

Η LinkedIn σημείωσε τη θεαματική αυτή άνοδο και χάρη στην πρώτη δημόσια προσφορά, η οποία έλαβε χώρα το Μάιο, σε συνδυασμό με μια ιδιαίτερα πετυχημένη διαφημιστική εκστρατεία. Ακόμη, προχώρησε σε νέες εφαρμογές στα προφίλ των χρηστών, οι οποίες ενσωματώνουν λίστα από ενημερώσεις και ειδήσεις των χρηστών, καθώς και έναν «χάρτη» ο οποίος δείχνει ακριβώς το πώς ο κάθε χρήστης συνδέεται με τους υπόλοιπους.

Το MySpace, από την άλλη, έχει πέσει πολύ σε επισκεψιμότητα, ιδίως μετά την άνοδο του Facebook. Χαρακτηριστικό είναι ότι τον προηγούμενο μήνα, η News Corporation, η κάτοχος του Myspace, πούλησε την επιχείρηση στη Specific Media Inc. για $34 εκατομμύρια, πολύ μικρό ποσό μπροστά στα $580 εκατομμύρια που η ίδια η News Corp. είχε πληρώσει, έξι χρόνια πριν.

Ads