425.854 αυτοκίνητα πούλησε η Hyundai στη Γηραιά Ήπειρο, από τις αρχές του χρόνου μέχρι και τον Σεπτέμβριο, που αντιστοιχούν σε αύξηση των πωλήσεων κατά 7,1% το πρώτο ενιάμηνο του 2018, σε σύγκριση με αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι η κορεατική εταιρεία κατάφερε να διαθέσει περισσότερα από 134.000 οχήματα το 3ο τρίμηνο του 2018 – το οποίο με αυτόν τον τρόπο έγινε το καλύτερο 3ο τρίμηνο στην ιστορία της Hyundai στην Ευρώπη.
 
Η Hyundai κατάφερε, λοιπόν, να ξεπεράσει τη γενική τάση της αγοράς τον Σεπτέμβριο, αυξάνοντας το μερίδιο της στο 4,2% για το μήνα αυτό, κάτι που οφείλεται στην ομαλή μετάβαση στη νέο τρόπο μέτρησης ρύπων WLTP, με συνεχή διάθεση των μοντέλων της. Η θετική αυτή πορεία οφείλεται στα νέα μοντέλα της εταιρίας, όπως το Kona, που έφερε 60.000 πωλήσεις από το λανσάρισμά του στα τέλη του 2017 και είναι σήμερα το 5ο μοντέλο της Hyundai. Αναμένεται δε να έχει ακόμα καλύτερη πορεία, καθώς στη γκάμα του εμπλουτίστηκε πρόσφατα τόσο με diesel εκδόσεις όσο και με ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο. Από την πλευρά του, το νέο Tucson συνεχίζει – αναβαθμισμένο πλέον – να διακρίνεται ως το καλύτερο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη, ενώ τα i10, i20 και i30 της Hyundai συνεχίζουν να πωλούν αρκετά μεγάλους όγκους.
 
Σημειώνουμε ότι χάρη στα IONIQ, Kona Electric και NEXO κυψελών καυσίμου, η Hyundai διαθέτει την μεγαλύτερη σε εύρος γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων από όλους τους κατασκευαστές. Τα μοντέλα αυτά αναμένεται να διατηρήσουν τη θέση της εταιρείας μεταξύ των ηγετών της αυτοκίνησης σε οχήματα χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών ρύπων.
 
“Η δέσμευσή μας για συνεχή ανανέωση των προϊόντων μας, δημιούργησε τη νεότερη γκάμα μοντέλων στην Ευρώπη προσελκύοντας ακόμη περισσότερους πελάτες”, δήλωσε ο κ. Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe. “Οι προετοιμασίες μας για τη μετάβαση σε WLTP πραγματοποιήθηκαν χωρίς κανένα πρόβλημα στη διάθεση νέων αυτοκινήτων, βοηθώντας μας να ξεπεράσουμε την τάση της αγοράς το Σεπτέμβριο. Τώρα αναμένουμε στο τέλος του έτους το 4ο συνεχόμενο ρεκόρ πωλήσεων μας.”
 
Σημειώνουμε ότι η Hyundai κατατάχθηκε και πάλι μεταξύ των κορυφαίων σε αναγνωρισιμότητα μαρκών παγκοσμίως, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση που δημοσίευσε ο ανεξάρτητος οργανισμός Interbrand. Η αξία της κορεατικής εταιρίας έχει αυξηθεί κατά 3% σε σχέση με το 2017 φθάνοντας σε ύψος ρεκόρ – 13,5 δις δολάρια ΗΠΑ. Αυτό το αποτέλεσμα τοποθετεί – για 4η συνεχόμενη χρονιά – την εταιρεία μεταξύ των 40 Best Global Brands, στην 36η θέση της παγκόσμιας κατάταξης.
 
Σχετικά με την Hyundai Motor Europe
Το 2017, η Hyundai Motor έφθασε τις 523.258 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη – μια αύξηση της τάξεως του 3,5% σε σύγκριση με το 2016. Μέχρι τα μέσα του 2018, η Hyundai είχε αντικαταστήσει το 90% των μοντέλων της, δημιουργώντας τη νεότερη γκάμα αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Το 85% των οχημάτων Hyundai που πωλούνται στην περιοχή έχουν σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και δοκιμαστεί, στην Ευρώπη για να καλύπτουν τις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών και διατίθενται από τις παραγωγικές μονάδες της εταιρίας στην Ευρώπη. Αυτές περιλαμβάνουν δύο εργοστάσια στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, τα οποία έχουν συνολική ετήσια παραγωγική ικανότητα 600.000 μονάδων. Η Hyundai Motor διαθέτει τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει σε 31 ευρωπαϊκές χώρες μέσω 2.500 σημείων πώλησης. Η Hyundai προσφέρει, στην Ευρώπη μόνο, το μοναδικό Πενταετές πακέτο Εγγύησης με Απεριόριστα Χιλιόμετρα σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες της εγγύηση πέντε ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων, πέντε χρόνια οδικής βοήθειας και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων των οχημάτων.