Δεν είναι ένα «απλό» πρωτότυπο, είναι περισσότερο μία πλατφόρμα δοκιμών και εξέλιξης τεχνολογίας συστημάτων κίνησης. Βασισμένο στο  σπορ κουπέ INFINITI Q60, το Project Black S που έχουν την ευκαιρία να δουν οι επισκέπτες της έκθεσης αυτοκινήτου στο Παρίσι, προβάλλεται από τους Ιάπωνες ως αυτοκίνητο δρόμου που ενσωματώνει στοιχεία της Formula 1, όπως η εξελιγμένη αεροδυναμική και η ευφυής διαχείριση ενέργειας.

Ads

Το Project Black S είναι λοιπόν εφοδιασμένο με διπλή υβριδική τεχνολογία που βασίζεται στον V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της Infiniti και περιλαμβάνει “σύστημα ανάκτησης ενέργειας” (energy recovery system – ERS) το οποίο συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος και της ροπής. Το πρωτότυπο του διπλού υβριδικού κινητήρα αποδίδει ισχύ 420 kW  που ισοδυναμεί με 563 hp ή 571ps, ενώ ο συμβατικός κινητήρας εσωτερικής καύσης VR30 παράγει 298 kW (400 hp / 405ps). Ο λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/kg (0,32 hp/kg = 3,125 κιλά ανά ίππο), επιτρέποντας την πραγματοποίηση των 0-100 km/h σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.
imageimage
image
image
image

Το κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες ηλεκτροκινητήρων / γεννητριών (Motor Generator Units – MGU). Η μία από αυτές, η  MGU-K (όπου ‘K’ σημαίνει ‘kinetic’) συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα. Ενώ οι δύο ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα συνδυάζονται με δύο μονάδες MGU-H (όπου ‘H’ σημαίνει heat, δηλαδή θερμότητα), για ανάκτηση της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο κατά την επιβράδυνση, όσο και κατά την επιτάχυνση.

Το Project Black S είναι επίσης το πρώτο Infiniti με ηλεκτρομηχανικά χειριστήρια ελέγχου ‘by-wire’. Παράλληλα με την ‘by-wire’ επιτάχυνση και τις  αλλαγές ταχυτήτων, καθώς και το ‘by-wire’ προσαρμοζόμενο σύστημα διεύθυνσης, το Q60 Project Black S διαθέτει ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση  (BBW). Βελτιστοποιημένο για χρήση στο δρόμο και την  πίστα, το νέο σύστημα πέδησης αντικαθιστά τα στάνταρ δισκόφρενα Red Sport 400 του Q60 (διαμέτρου εμπρός 355 mm και πίσω 350 mm),  με νέα κεραμικά δισκόφρενα, 380 mm και 360 mm, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Ads

Πέρα από την ανάπτυξη του νέου συστήματος κίνησης,  μοναδικού νέου κινητήρα, το πρωτότυπο Project Black S συμβολίζει και τη δυνατότητα ταχείας εξέλιξης ενός νέου μοντέλου από την  INFINITI που χρειάστηκε διάστημα μόλις 18 μηνών για να παρουσιάσει το διπλά υβριδικό πρωτότυπό της.

image
 image