Tο Renault Group και η CEA εξελίσσουν νέο ενσωματωμένο στο όχημα αμφίδρομο φορτιστή, που επιτρέπει στο συνδεδεμένο όχημα μπορεί να τροφοδοτεί το ηλεκτρικό δίκτυο με ρεύμα από τη μπαταρία του (Vehicle to Grid). Έχοντας compact διαστάσεις και υψηλή απόδοση, ο νέος φορτιστής είναι επίσης ικανός να μειώνει κατά 30% τις ενεργειακές απώλειες, φορτίζοντας ταχύτερα τη μπαταρία.

Ads

Η αρχή του V2G, ή αλλιώς vehicle-to-grid (από το όχημα στο δίκτυο), επιτρέπει στο αυτοκίνητο να γίνει πυλώνας του ηλεκτρικού δικτύου, υιοθετώντας μια τεχνολογία αμφίδρομης μεταφοράς ισχύος, που σύντομα θα επιτρέψει στα οχήματα της Renault να μεταφέρουν μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία τους, για να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία του δικτύου και να αντισταθμίσουν τη διαλειμματική φύση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ