Διορθώσεις από το υπουργείο Ανάπτυξης και  νέες λίστες με προϊόντα έρχονται στο «καλάθι του νοικοκυριού», με τις δεύτερες να αναρτώνται στο e-katanalotis έως το πρωί της Τετάρτης.

Ads

Σύμφωνα με τον Α. Γεωργιάδη, από την Τετάρτη, στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ που συμμετέχουν στο μέτρο (ΑΒ Βασιλόπουλος, Βazaar, Γαλαξίας, Discount Market, Κρητικός, Lidl, Μασούτης, Market In, My Market, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ, Χαλκιαδάκης και το οnline Efresh.gr) προστίθεται και η πλατφόρμα efood.

Το ερώτημα είναι εάν οι αλυσίδες θα προσθέσουν στο «καλάθι» περισσότερα επώνυμα προϊόντα, αφού το «καλάθι» της πρώτης εβδομάδας περιείχε επί το πλείστον προϊόντα ετικέτας των αλυσίδων.

Στις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Ανάπτυξης με συμπληρωματική υπουργική απόφαση, περιλαμβάνεται η εξασφάλιση από τις αλυσίδες της επάρκειας των προϊόντων του «καλαθιού», καθώς και σε περίπτωση  αντικατάστασή τους από άλλους κωδικούς να μην αυξάνεται η τιμή που έχει δηλωθεί.

Ads

Επιπλέον θα προβλέπεται καλύτερη σήμανση για τα προϊόντα του «καλαθιού», με το υπουργείο να καθορίζει το μέγεθος της ταμπέλας ώστε να είναι ευδιάκριτο στο ράφι..

Από αυτή την εβδομάδα αναμένεται να αναγράφεται και η τιμή της προηγούμενης εβδομάδας.

Εξετάζεται επίσης να συμπεριληφθούν στο «καλάθι» και κάποια προϊόντα, για κατηγορίες καταναλωτών με συγκεκριμένες διατροφικές ανάγκες, όπως για παράδειγμα για διαβητικούς.