Αυξημένος κατά 11,1%, ήταν τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της NilesenIQ, με την άνοδο όμως να οφείλεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στις πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών και όχι στην αύξηση της κατανάλωσης.

Ads

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της NielsenQ, που περιλαμβάνουν τα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των νησιών και του discount καναλιού, εκτός από τις ταχυκίνητες κατηγορίες (FMCGs), οι οποίες είχαν τη μεγαλύτερη συμμετοχή σε αυτή τη θετική τάση για τους τζίρους των σούπερ μάρκετ, θετικά επίσης κινήθηκαν τόσο οι κατηγορίες των φρέσκων προϊόντων επί ζυγίω (+10,8%) καθώς και του Bazaar (+3,8%).

Ειδικότερα, κατηγορίες που συνδέονται με το άνοιγμα των σχολείων (γάλα, μπισκότα, χυμοί, γραφική ύλη κ.α.) παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη, με τις περισσότερες να αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό.

Ενδεικτικά αναφέρονται το συσκευασμένο ψωμί στο +29,2%, η γραφική ύλη στο +14,7%, τα δημητριακά στο +11,6% και οι συσκευασμένοι χυμοί στο +8,2%.

Ads