Στο πλαίσιο της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το 2010, o Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγών Πλοίων (ΣΕΕΝ) πρότεινε αυξήσεις της τάξης του 2% στους Έλληνες ναυτικούς που εργάζονται στα 5 υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια και στα πλοία της γραμμής Πάτρα-Ιταλία. Από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) διαφώνησαν η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού και το Σωματείο «ΣΤΕΦΕΝΣΟΝ» που πρόσκεινται στο ΠΑΜΕ.
Αμέσως μετά την απόφαση του ΣΕΕΝ, ο εκπρόσωπος της εταιρείας Aegean Speed Lines, Γιάννης Δεπάστας, υπέβαλε την παραίτησή του από το ΔΣ του Συνδέσμου, εκφράζοντας την κάθετη διαφωνία του με την αύξηση υπό το πρίσμα ότι η γενικότερη οικονομική δυσπραγία της χρονιάς δοκιμάζει τα οικονομικά των ακτοπλοϊκών εταιρειών.
Σε εκκρεμότητα παραμένει η υπογραφή ΣΣΕ με την ΕΕΝ, η οποία πρότεινε 3ετή σύμβαση με αύξηση 0,5% για το 2010, 2% για το 2011 και 2,2% για το 2012, γεγονός που βρίσκει αντίθετη την ΠΝΟ.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >