Με ένα εντελώς νέο μοντέλο για το Sandero, που είναι διαθέσιμο και σε έκδοση δρόμου “streetway”, και στην ελαφρώς «χωμάτινη» εκδοχή “stepway” επανέρχεται δριμύτερη η Dacia. Η αισθητική αναβάθμιση αναμφισβήτητη, το υψηλό value for money, παραδοσιακή αξία που διατηρείται και υποστηρίζεται από την τεχνολογία της Renault. Το εντελώς νέο Dacia Sandero είναι ένα αυτοκίνητο για όλους και για όλες τις χρήσεις.
Μπορεί να μας στεναχώρησε λίγο η απουσία από τη γκάμα του νέου Dacia Sandero του εξαιρετικού 1.5 diesel, ωστόσο από τη μια το πολύ όμορφο παρουσιαστικό, από την άλλη η επιλογή του – εργοστασιακού – συστήματος υγραερίου, σε συνδυασμό με τον τιμοκατάλογο να ξεκινά λίγο κάτω από τα 12.000 ευρώ μας κάνουν να ξεχάσουμε την όποια “πίκρα” μας και να επικεντρωθούμε στην ουσία: το εντελώς νέο μοντέλο, χτισμένο στην πλατφόρμα CMF του Groupe Renault έχοντας εμφανώς αναβαθμιστεί στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, της τεχνολογίας και των προηγμένων συστημάτων ασφαλείας χαρακτηρίζεται και πάλι από ένα πολύ υψηλό value for money.
Το νέο Dacia Sandero λειτουργεί, τρόπον τινά, με τον τρόπο που λειτουργούσαν τα Lada του παλιού καλού καιρού που ήταν «Πραγματικά Αυτοκίνητα» ή τα παλαιότερα Skoda που προσέφεραν “More car for your money”. Με τις διαστάσεις του να το τοποθετούν στο άνω άκρο της κατηγορίας των σουπερμίνι, συνοδεύεται από έναν τιμοκατάλογο που απέχει (προς τα κάτω εννοείται) κατά τουλάχιστον μερικές εκατοντάδες ευρώ (χιλιάδες σε κάποιες περιπτώσεις) από τους τυπικούς εκπροσώπους την «καθιερωμένων» εταιριών.
Από την άλλη προσφέρει χώρους που αναπόφευκτα βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας και συνοδεύονται από «σύγχρονο» εξοπλισμό με ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (Emergency Brake Assist), ειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning), υποβοήθηση στάθμευσης (το σύστημα περιλαμβάνει τέσσερεις αισθητήρες ραντάρ εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας) και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill start assist).
«Κερασάκι στην τούρτα» η έκδοση διπλού καυσίμου, βενζίνης υγραερίου, που υλοποιείται στο εργοστάσιο, απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη από οποιεσδήποτε σκοτούρες σχετικά με την ποιότητα των εργασιών (όχι ότι δεν γίνονται αξιόπιστε μετατροπές στην Ελλάδα, αλλά ένα σύστημα ρυθμισμένο από το εργοστάσιο αποτελεί – όπως και να το κάνουμε – εγγύηση). Ενώ αν κρίνουμε και από το κινείται το αντίστοιχο Renault Captur με LPG, το συγκεκριμένο Sandero θα πρέπει να είναι πολύ «σβέλτο».
Και, όπως λέμε στα ελληνικά “last but not least” το εντελώς νέο Dacia Sandero διατίθεται και σε Crossover έκδοση, το γνωστό σας από το προηγούμενο μοντέλο “Stepway”, με αυξημένη στα 201 mm την απόστασή από το έδαφος. Είναι δηλαδή το Dacia Sandero Stepway τόσο ψηλό όσο ένα τυπικό SUV. Και αυτό το στοιχείο προσδίδει ένα άλλο value for money στη συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου.
Παραθέτουμε στη συνέχεια αποσπάσματα από το επίσημο δελτίο τύπου:
Τα Νέα Sandero Streetway & Stepway ενσαρκώνουν όλα το DNA της Dacia. Το Sandero έχει αναδειχθεί ως ένα εμβληματικό best-seller, καθώς, από το 2017, αποτελεί το μοντέλο με τις υψηλότερες πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη, αλλά και το πιο δημοφιλές μοντέλο της Dacia με σχεδόν 2,1 εκατομμύρια πωλήσεις. Το νούμερο αυτό αντιστοιχεί στο 32% των συνολικών πωλήσεων Dacia από το 2004. Το Sandero Stepway, η πιο «περιπετειώδης» έκδοση, αντιπροσωπεύει το 65% των πωλήσεων όλων των εκδόσεων του Sandero, έχοντας πουλήσει πάνω από 1,3 εκ. μονάδες.
Τα Νέα Sandero Streetway & Stepway βασίζονται σε νέα πλατφόρμα, προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες, έχουν αυξημένη ενεργητική και παθητική ασφάλεια, εξοπλίζονται με νέους κινητήρες βενζίνης και διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου) αλλά και με νέο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT, όπως και με ένα ολοκαίνουριο, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Dacia Sandero Streetway: «Απλά ό,τι χρειάζεσαι»
Το Νέο Sandero Streetway δείχνει το δρόμο στην πόλη, αφού έχει έρθει για να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες για αστικές μετακινήσεις με τον πλέον εύκολο, γρήγορο, ευέλικτο και οικονομικό τρόπο. Παρά το ότι η απόσταση από το έδαφος παραμένει ίδια με του προηγούμενου μοντέλου (στα 133 χλστ. με φορτίο), το All-new Sandero μοιάζει να «κάθεται» χαμηλότερα, κυρίως εξαιτίας των πιο φαρδιών μετατροχίων, αλλά και των πληθωρικών τροχών.
Οι εμπρός LED προβολείς προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων και βελτιώνουν αισθητά την ορατότητα τη νύχτα (κατά 37% την εμβέλεια της δέσμης και κατά 9% το εύρος της).
Dacia Sandero Stepway: «Το προσιτό Crossover»
Χάρη στην αυξημένη απόστασή του από το έδαφος, το Νέο Sandero Stepway αποτελεί το λειτουργικό compact crossover της γκάμας Dacia. Η εντυπωσιακή εσωτερική και εξωτερική σχεδίασή του αποτελεί την καλύτερη απόδειξη του περιπετειώδους χαρακτήρα του Η εικόνα και το DNA του Νέου Sandero Stepway τονίζονται από την αυξημένη διαφοροποίησή του σε σχέση με το Νέο Sandero Streetway.
Crossover χαρακτηριστικά
Το Νέο Sandero Stepway διαθέτει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες ενός crossover, όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος 20,1 (4,1 εκ. παραπάνω από του Νέου Sandero Streetway) που είναι και ανάμεσα στις μεγαλύτερες τιμές της κατηγορίας των B-crossover – οι ράγες οροφής με το λογότυπο του μοντέλου, τα φαρδύτερα φρύδια στα φτερά και οι ειδικές ενισχύσεις στα μαρσπιέ των θυρών.
Οι ράγες οροφής του Νέου Sandero Stepway μπορεί να δείχνουν απλές και κομψές στην εμφάνιση, αλλά είναι και ιδιαίτερα πρακτικές, καθώς έχουν τη δυνατότητα «μεταμόρφωσης». Με τη βοήθεια ενός κλειδιού που βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, μπορούν να αποσυναρμολογηθούν σε δευτερόλεπτα και να μετατραπούν σε σχάρα οροφής με ικανότητα μεταφοράς αποσκευών βάρους έως και 80 κιλών, όπως οι κανονικές μπάρες μεταφοράς.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες και πίνακες τεχνικών χαρακτηριστικών κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >