Απευθείας ανάθεση ύψους 73.219,52 ευρώ στην εταιρία Interweave, αποφάσισε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, για την υλοποίηση της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς».

Ads

Είναι η ίδια εταιρία που με απευθείας αναθέσεις ύψους σχεδόν 130.000 ευρώ είχε αναλάβει την καμπάνια «Μαθαίνουμε στο σπίτι», θέμα που είχε φέρει στη Βουλή ο ΣΥΡΙΖΑ. «Οι «μπίζνες» του υπουργικού γραφείου στο κτήριο του Αμαρουσίου συνεχίζονται και τα «λεφτόδεντρα» του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα όχι μόνον υπάρχουν αλλά και ευδοκιμούν» σχολιάζει το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ.

Κι ενώ η εκπαιδευτική κοινότητα ζητά από το υπουργείο Παιδείας σχολικές καθαρίστριες, περισσότερες αίθουσες και λιγότερο στοιβαγμένους μαθητές, η υπουργός προτάσσει την επικοινωνία.

Σημειώνεται ότι η Interweave, εκτός από τις καμπάνιες του υπουργείου Παιδείας, έχει αναλάβει με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης της διαδικτυακής πλατφόρμας «Greece From Home» στο πλαίσιο αντιμετώπισης των επιπτώσεων στον τουρισμό εξαιτίας της πανδημίας. Το ύψος της συγκεκριμένης ανάθεσης ήταν 19.992,5 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Επίσης η ίδια εταιρία αντί 19.675 ευρώ, «μη συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ», είχε αναλάβει και το έργο για τη δημιουργία ιστότοπου της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ads

Σύμφωνα με την απόφαση της Ν. Κεραμέως που δημοσιεύτηκε στην «Διαύγεια» η Interweave αναλαμβάνει:

1. Την διαφημιστική δαπάνη για τη διάδοση και προώθηση των μηνυμάτων της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» του ΥΠΑΙΘ, στις ψηφιακές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram, και YouTube, καθώς και τη διαχείριση της διαφημιστικής δαπάνης, δηλαδή την τακτική ρύθμιση των παραμέτρων της εκάστοτε διαφήμισης. Πιο αναλυτικά την επιλογή κοινών στόχων με βάση τους στρατηγικούς στόχους της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» και δημογραφικά στοιχεία, την επιλογή της συχνότητας εμφάνισης και προβολών της εκάστοτε διαφήμισης, την συνεχή ανάλυση των δεδομένων για την βελτιστοποίηση των παραμέτρων των διαφημίσεων και την σύνταξη εβδομαδιαίων αναφορών προς το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.

2. Τον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή του κύριου τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» που θα απευθύνεται σε παιδιά Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, με κινούμενες εικόνες (animated illustrations), ειδική ηχογράφηση τραγουδιού σε στούντιο με παιδιά και την επιμέλεια μουσικής επένδυσης, για τη χρήση του τηλεοπτικού σποτ στην τηλεόραση και σε ψηφιακά μέσα ως κοινωνικό μήνυμα ευαισθητοποίησης, για τα μέτρα ασφαλείας ειδικά για παιδιά των ηλικιών τεσσάρων έως δώδεκα και δύο βίντεο προσαρμογές του τηλεοπτικού σποτ για χρήση σε ψηφιακές πλατφόρμες και εξασφάλισης δικαιωμάτων χρήσης και διαφήμισης των ανωτέρω στις σχετικές πλατφόρμες για έναν χρόνο.

3. Τον σχεδιασμό της εικαστικής ταυτότητας της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» ως φυσική συνέχεια της προγενέστερης εκστρατείας «Μαθαίνουμε στο Σπίτι» με συνεκτικό τρόπο για την ομαλή μετάβαση στη νέα κανονικότητα, τον σχεδιασμό λογότυπου μαζί με τις προσαρμογές του, καθώς και την παροχή ανοιχτών και επεξεργάσιμων αρχείων της ταυτότητας για κάθε χρήση.

4. Τη δημιουργία 90 δημιουργικών επικοινωνιακών υλικών (30 κύριων και 60 προσαρμογών των κύριων υλικών) για ανάρτηση σε ψηφιακές πλατφόρμες (αναρτήσεις σε Facebook, Instagram και Twitter).

5. Τη δημιουργία εικαστικών υλικών και την παροχή ανοιχτών αρχείων (μακετών) για τη παραγωγή και εκτύπωση τους, για χρήση στις εκπαιδευτικές δομές και εσωτερικούς χώρους των δομών του ΥΠΑΙΘ. Ενδεικτικά σχεδιασμός ενημερωτικού φυλλαδίου, αφισών, σήμανσης εσωτερικών χώρων και πανό (roll up). 6. Το κόστος της ομάδας του έργου που περιλαμβάνει τις αμοιβές α) του υπεύθυνου συντονισμού και οργάνωσης (account and project manager) του έργου, β) του υπεύθυνου στρατηγικού επικοινωνιακού σχεδιασμού (strategic planning director) και γ) του υπεύθυνου σχεδιασμού και συντονισμού ανάπτυξης ιστοσελίδας (product manager) για χρονικό διάστημα τριών μηνών. 7. Τις υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης της ιστοσελίδας mathainoumeasfaleis.gov.gr για την συνολική υποστήριξη των επικοινωνιακών ενεργειών της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς», τη φιλοξενία της ιστοσελίδας σε server για τρεις μήνες, το κόστος της συνολικής τεχνικής υποστήριξης, συντήρησης και λειτουργίας της ιστοσελίδας για χρονικό διάστημα τριών μηνών.