Κι ενώ οι αποκαλύψεις για τα ΜΜΕ που μοιράστηκαν 20 εκατ. ευρώ για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» πληθαίνουν και η κυβέρνηση δεν έχει δώσει ακόμη στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ποσά που δόθηκαν, ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, πετάει το «μπαλάκι» της ευθύνης στην εταιρεία που έχει αναλάβει την υλοποίηση της καμπάνιας, την Initiative Media.

Ads

Μιλώντας τη Δευτέρα στα «Παραπολιτικά FM», ο κ. Γεραπετρίτης απέδωσε τις ευθύνες για την επιλογή των ΜΜΕ που χρηματοδοτήθηκαν στην Initiative Media. Σε επισήμανση του δημοσιογράφου ότι «η κριτική που σας ασκείται είναι ότι -ενδεχομένως- χρηματοδοτήσατε κι εσείς ασήμαντα Μέσα ή κάποια με υπερβολικά χρήματα σε σχέση με τη βαρύτητά τους», ο υπουργός Επικρατείας απάντησε χαρακτηριστικά:

«Η ελληνική κυβέρνηση δεν θέλησε η ίδια τον καταμερισμό των χρημάτων για την προβολή των μηνυμάτων και για τον λόγο αυτό ανέθεσε σε έναν ανεξάρτητο οίκο να φτιάξει τον κατάλογο εκείνο και τα ποσά που θα έπρεπε να δοθούν στα Μέσα με συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες. Υπάρχει ένας συγκεκριμένος αντικειμενικός αλγόριθμος».

«Άρα, λέτε ότι αν έγιναν λάθη, φταίει η εταιρεία;», τον ρώτησε ο δημοσιογράφος με τον κ. Γεραπετρίτη να απαντά:

Ads

«Δεν υπάρχει θέμα ευθύνης. Ο καθένας κρίνει. Υπάρχουν ειδικοί στα ζητήματα αυτά, οι οποίοι αξιολογούν βάσει κριτηρίων που πρέπει να δοθούν τα χρήματα αυτά».

Υπενθυμίζεται ότι ανάμεσα στα ΜΜΕ που χρηματοδοτήθηκαν βρέθηκαν sites που δεν υπάρχουν καν και άλλα που δεν έχουν ανανεωθεί εδώ και χρόνια.