Το δεύτερο εξάμηνο του 2020 αναμένεται το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του Citroën Jumpy, που έρχεται να προσφέρει μειωμένο κόστος κίνησης και συντήρησης και λόγω μηδενικών ρύπων απροβλημάτιστη προσπέλαση σε οποιοδήποτε τύπου «δακτύλιο».

Ads

ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

  • Ηλεκτροκινητήρας   100 kW (136 hp)
  • Αυτονομία                   230 έως 330 km
  • 3 μήκη                           4.601/4.959/5.309 mm
  • Όγκος φόρτωσης      5,1 – 6,6 m3
  • Ωφέλιμο φορτίο       έως 1.275 kg

Σε τίποτα δεν υστερεί ως προς τη μεταφορική ικανότητα η ηλεκτρική έκδοση του γνωστού επαγγελματικού Citroen, που είναι πλέον έτοιμο να δοκιμάσει την τύχη του στην αγορά.

Το ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα των «συμβατικών» εκδόσεων, με κινητήρες εσωτερικής καύσης και προσφέρεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS (4,60 m) ενώ το ύψος – σε κάθε περίπτωση – δεν υπερβαίνει το 1,90 m γεγονός που προσφέρει άνετη πρόσβαση σε υπόγεια πάρκινγκ, εμπορικά κέντρα κλπ. Στο ίδιο μήκος κύματος και η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τον 1,0 τόνο, ενώ ο ωφέλιμος όγκος είναι και πάλι ίδιος με αυτόν των «θερμικών» εκδόσεων του μοντέλου φτάνοντας μέχρι τα εντυπωσιακά – 6,6 m3 (έκδοση XL με Moduwork). Από την άλλη, το ωφέλιμο φορτίο αγγίζει τα 1.275 kg, ενώ η λειτουργικότητα του χώρου φόρτωσης επιβεβαιώνεται από το αυξημένο πλάτος μεταξύ των τροχών, που φθάνοντας τα 1,26 m επιτρέπει στο ë-Jumpy να φιλοξενήσει άνετα μία ευρωπαλέτα.

Ads

Δείτε τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ

Ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει πέραν βεβαίως του πλεονεκτήματος των μηδενικών ρύπων που απαλλάσσει το αυτοκίνητο από οποιοδήποτε περιορισμό κίνησης στο κέντρο προσφέρει και το προτέρημα της διαθεσιμότητας της μέγιστης ροπής του κατά την εκκίνηση, επιτρέποντας αθόρυβη σβελτάδα στην καθημερινότητα, ενώ με την ισχύ των 136 ίππων που αποδίδει δεν έχει πρόβλημα να κινήσει με άνεση το ë-Jumpy σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Με τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Power) εξασφαλίζεται η προσαρμογή του στις συνθήκες οδήγησης και τις επιθυμίες του οδηγού, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 130 km/h.
Η αυτονομία εξαρτάται από τον… πελάτη, καθώς υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο μπαταριών ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 50 και 75 kWh που προσφέρουν αντίστοιχα αυτονομία 230 και 330 km (στον κύκλο WLTP).

Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με σύνδεση σε οικιακή πρίζα 8A ή 16A, είτε με σύνδεση σε φορτιστή AC (Wallbox) ισχύος 3,7 έως 22 kW (0 έως 100% σε λιγότερο από 8 ώρες / στα 7,4KW), είτε με ταχεία φόρτιση DC έως 100 kW (80% σε 30’ στα 75 kW και σε 45’ στα 50 kW). Η θύρα φόρτισης βρίσκεται στο εμπρός αριστερό φτερό του ë-Jumpy, ενώ για να ξεκινήσει η διαδικασία το όχημα πρέπει να βρίσκεται σε λειτουργία Park.

Δείτε τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ