Το Mazda RX-7 παρουσιάστηκε το 1978, ήταν το πρώτο σπορ μοντέλο μαζικής παραγωγής της Mazda και έμελλε να γίνει το πιο καλοπουλημένο όχημα με Wankel (περιστροφικό κινητήρα) στην ιστορία. Ενώ κατάφερε να αποκομίσει πλήθος επάθλων στους αγώνες αυτοκινήτων προσδίδοντας ιδιαίτερη αίγλη στο όνομα Mazda.
Tο σχετικά προσιτό και θρυλικό πλέον σπορ μοντέλο RX-7 με τον περιστροφικό κινητήρα Wankel που κατάφερε να γίνει “cult” δοκίμασε την τύχη του στην αγορά για πρώτη φορά το 1978. Παρέμεινε δε στην παραγωγή μέχρι το 2002, με τις τρεις γενιές του να έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στις πίστες και να επηρεάζουν τα μεταγενέστερα μοντέλα της Mazda, με την ελαφριά κατασκευή και τον Wankel να αποτελούν στοιχεία που χαρακτηρίζουν το DNA της εταιρίας και συναρπάζουν τους ανθρώπους στο εργοστάσιο της Hiroshima.
Τρεις σπορ γενιές
Η πρώτη γενιά RX-7 (πλατφόρμα “FB”), που ξεκίνησε να πωλείται στην Ιαπωνία το 1978 και την επόμενη χρονιά στην Ευρώπη, προκάλεσε αμέσως αίσθηση. Με βάρος λίγο πάνω από 1.000 κιλά, το αυτοκίνητο διέθετε τον κινητήρα 12A με ισχύ από 100 έως 135 PS (ανάλογα με την αγορά), που του εξασφάλιζε κορυφαίες επιδόσεις. Η τοποθέτηση του μικρού σε διαστάσεις κινητήρα, ακριβώς πίσω από τον εμπρός άξονα, η κίνηση στους πίσω τροχούς και η σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους, συνετέλεσαν στο να χαρίσουν στο αυτοκίνητο απαράμιλλη οδική συμπεριφορά.
Διαβάστε τη συνέχεια και δείτε το φωτογραφικό υλικό κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >