Ο νέος νόμος της Νορβηγίας που υποχρεώνει τους influencers των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης να δηλώνουν το πότε χρησιμοποιούν φίλτρα ομορφιάς για να επεξεργαστούν τις φωτογραφίες τους, έφερε ξανά στο προσκήνιο, ένα θέμα που έχει συζητηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια: Την επίδραση «φιλτραρισμένων» προτύπων «ομορφιάς» στη ψυχική υγεία των χρηστών των Social Media, και δη, των νέων.
Ο νορβηγικός νόμος, οι συνέπειες των φίλτρων ομορφιάς και το Snapchat Dysmorhpia
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >