Στο τέλος του καλοκαιριού αναμένεται το νέο Opel Corsa GSi, που κάνει την εμφάνισή του μετά το Insignia GSi και διαθέτει κινητήρα βενζίνης 1.4 turbo με ισχύ 110 kW/150 hp και ροπή 220 Nm. Γρήγορο κατά την επιτάχυνση από στάση (0 – 100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα)  το “hot hatchback” της Opel εντυπωσιάζει επίσης με την εξαιρετική του ελαστικότητα, καθώς χρειάζεται μόλις 9,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 207 km/h. Ο ‘πύραυλος-τσέπης’ όπως χαρακτηρίζεται το Corsa GSi ανήκει στη γκάμα μοντέλων Opel, προδιαγραφών ρύπων Euro 6d-TEMP (κατανάλωση καυσίμου l/100 km[1]: 7,9-7,8 στην πόλη, 5,4-5,2 εκτός πόλης, μικτός κύκλος 6,3-6,2 , εκπομπές CO2 g/km 147-143 στο μικτό κύκλο)
 
Κατά τη ρύθμιση του κινητήρα, που διαθέτει ειδική ισχύ πάνω από 100 ίππους/λίτρο, οι μηχανικοί βελτιστοποίησαν την απόκριση με κριτήριο σπορ οδήγηση και την οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο με «πυκνή» κλιμάκωση και εντυπωσιάζει με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 rpm.
 
Το σπορ πλαίσιο, γνωστό από την έκδοση OPC και τα φρένα με τις χαρακτηριστικές κόκκινες δαγκάνες εξασφαλίζουν εξαιρετική συμπεριφορά και μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης, ενώ διαθέσιμες είναι προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών με τα υψηλής πρόσφυσης ελαστικά 215/40 R18.
 
Οι υψηλές επιδόσεις του νέου Corsa GSi συνδυάζονται με την σπορ εξωτερική του εμφάνιση. Η σχεδίασή του ξεχωρίζει με τους μεγάλους αεραγωγούς, το ανάγλυφο καπό, την εντυπωσιακή πίσω αεροτομή (που δημιουργεί αρνητική άντωση βελτιώνοντας την ευστάθεια) και τα ειδικά μαρσπιέ. Την ίδια αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό. Ο οδηγός του Corsa GSi κάθεται σε κάθισμα Recaro και ακουμπά τα χέρια του σε σπορ τιμόνι, ενώ αλλάζει ταχύτητες με τη βοήθεια δερμάτινου επιλογέα…
 
 [1] Οι τιμές μετρήθηκαν σύμφωνα με το WLTP και μετατράπηκαν σε NEDC για λόγους σύγκρισης.