Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τον συντάκτη τους, χωρίς να συμπίπτουν κατ' ανάγκη με την άποψη του Tvxs.gr
Να μένεις στα δυτικά προάστια ή να σπουδάζεις στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και με διαφορά λίγων ημερών να ενημερώνεσαι από τον Υπουργό Μεταφορών κ. Καραμανλή ότι είναι ωραία ιδέα να επεκταθεί το Μετρό στην Γλυφάδα (ναι, βέβαια), επίσης να προεκταθεί ο ΗΣΑΠ από την Κηφισιά ως τη Νέα Ερυθραία (είναι;) αλλά να ξεχάσουμε κάθε σκέψη για την Γραμμή 7 του Μετρό που είχε σχεδιαστεί με βάση τον άξονα της Λεωφόρου Αθηνών γιατί την θεωρεί ασύμφορη (ενδιαφέρον μεγάλο θα είχε να μαθαίναμε το “πως” και το “γιατί” της σχετικής εισήγησης), δεν είναι απλά ένα σοκ. Ή μια ανώμαλη προσγείωση. Είναι (άλλη μία) έκφραση του πόσο ταξικά αντιμετωπίζει τη χωροταξία, το δημόσιο χώρο, τα μέσα μαζικής μεταφοράς η νεοδεξιά κυβέρνηση.
Πια δεν είναι καν έκπληξη. Απλά επιβεβαίωση.
Έτσι, με μισόλογα και περισσή αδιαφορία για την πλέον ζωντανή περιοχή ολόκληρης της Αττικής, ο κ. Καραμανλής, από τις Σέρρες, απεφάνθη ότι δεν θα προχωρήσει στην υλοποίηση της Γραμμής 7 του Μετρό με αποτέλεσμα το Πανεπιστήμιο, η Μονή Δαφνίου, το Αττικό Νοσοκομείο, το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής στο Δαφνί και τόσα άλλα σημαντικά τοπόσημα να μην εξυπηρετούνται από το Μετρό. Την ίδια στιγμή που ορθά εντάσσονται στο δίκτυο του Μετρό το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, η Γλυφάδα αλλά και η Νέα Ερυθραία και η Εκάλη στα Βόρεια Προάστια.
Η απάντηση σε σχετική ερώτηση στη Βουλή ότι για τη Γραμμή 7 λείπουν μελέτες, θα μπορούσε να είναι ότι, πρώτον, μελέτες υπάρχουν και δεύτερον, οι ανάγκες στην περιοχή μετά το ποτάμι είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού. Εκτός κι αν όντως ο Σερραίος, δεν έχει πατήσει ούτε μια φορά στη ζωή του λόγω καταγωγής, ιδιοσυγκρασίας, πολιτικών αντιλήψεων και μάλλον του είναι επίσης ασύμφορο.
Η Γραμμή 7 της Λεωφόρου Αθηνών συγκέντρωσε, δικαίως, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον όταν ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση Τσίπρα και το γεγονός ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα της σημερινής λέει πολλά με δεδομένο ότι σε όλο τον κόσμο τα ΜΜΜ συμβάλουν στο “πρασίνισμα” των πόλεων περιορίζοντας τη χρήση του ΙΧ και τις εκπομπές αερίων διοξειδίου το άνθρακα. Ψιλά γράμματα για τη δήθεν πράσινη κυβέρνηση Μητσοτάκη. Όπως και με την πανδημία που πεισματικά η κυβέρνηση δεν ενίσχυσε το στόλο των λεωφορείων, έτσι και τώρα καταδικάζει τους κατοίκους στα δυτικά προάστια της Αττικής να μείνουν χωρίς Μετρό. Κοινωνικά ταξικά και οικολογικά υποκριτική επιλογή.
Υ.Γ: Άραγε ο κ. Μητσοτάκης θα διεκδικήσει ξανά την ψήφο των πολιτών στη Δυτική Αθήνα; Αδιαφορεί για το ότι το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της Περιφέρειας με περίπου 60.000 φοιτητές. Δεν δίνει δεκάρα για το μέλλον των νέων αυτών, που τους βλέπει μόνο ως ψυκτικούς, τεχνίτες ανελκυστήρων και, πλέον, ως… είλωτες που πρέπει να περπατάνε για να πάνε στις σχολές τους αφού τους αποκλείει από το δικαίωμα στο Μετρό. Εκδικητικότητα; Αδιαφορία; Όλα μαζί; Δύο λέξεις η απάντηση: Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >