Βενζίνη τέλος για το smart στη Βόρειο Αμερική, αφού η ηγεσία της Daimler αποφάσισε να ρίξει το βάρος της εταιρίας στην ηλεκτροκίνηση, καθώς το μικρό διθέσιο (smart fortwo) ή τετραθέσιο (smart forfour) αυτοκίνητο είναι ένα χαρακτηριστικό αυτοκίνητο πόλης, γεγονός που καθιστά την ηλεκτρική του έκδοση ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.
Η απόφαση ανακοινώθηκε από τον CEO της Daimler, Dieter Zetsche, στην ετήσια συνέλευση των μετόχων της εταιρίας, την περασμένη βδομάδα, που δήλωσε επίσης ότι από το 2020 μόνο ηλεκτρικά θα είναι και τα smart που θα διατίθενται στην Ευρώπη. Θυμίζουμε στο σημείο αυτό την πρόθεση της Mercedes να προσθέσει στη γκάμα όλων των μοντέλων της και κάποια ηλεκτρική ή plug in υβριδική έκδοση μέχρι το 2022.
Θυμίζουμε επίσης ότι ενώ την ηλεκτρική εκδοχή της σημερινής, τρίτης γενιάς του μοντέλου την είδαμε αρχικά το 2017, πρόσφατα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου, το smart εμφανίστηκε ως μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών οχημάτων “EQ” της Mercedes, καθώ τα δύο ηλεκτροκίνητα οχήματα θα θα είναι τα πρώτα μοντέλα παραγωγής της σειράς EQ της Mercedes.
Σημειώνουμε ότι οι μηδενικοί ρύποι μπορεί να είναι το προφανές οικολογικό προσόν των δύο ηλεκτρικών smart, δεν είναι όμως το μοναδικό τους πλεονέκτημα. Το χαμηλό κόστος κίνησης που προσφέρουν είναι επίσης στα υπέρ τους, με την κατανάλωση ενέργειας να περιορίζεται σε χαμηλά επίπεδα: smart EQ fortwo (συνδυασμένος κύκλος: 13,0-12,9 kWh/100 km) και smart EQ forfour (συνδυασμένος κύκλος: 13,2-13,1 kWh/100 km).
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >