Η αλυσίδα ρούχων Η&Μ ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην πρόσληψη Diversity Leader (Υπεύθυνος Διαφορετικότητας) μετά την παγκόσμια κατακραυγή και τις καταγγελίες για ρατσισμό, στην καμπάνια της εταιρείας που απεικόνιζε ένα μικρό μαύρο αγοράκι να φορά φούτερ που έγραφε «η πιο cool μαϊμού της ζούγκλας».

Ads

Οι διαμαρτυρίες είχαν ως αποτέλεσμα η εταιρεία να αναγκαστεί να ζητήσει συγγνώμη και να αποσύρει το προϊόν.

Η Η&Μ δήλωσε στη σελίδα της στο Facebook ότι «η δέσμευση του ομίλου να επιλύει τα ζητήματα διαφορετικότητας και ενσωμάτωσης (inclusiveness) είναι ειλικρινής, επομένως αναθέσαμε σε έναν επαγγελματία κύρους στον τομέα να καθοδηγήσει το έργο μας».

Η αλυσίδα καταστημάτων με έδρα τη Στοκχόλμη τόνισε ότι «το πρόσφατο περιστατικό ήταν εντελώς ακούσιο, ωστόσο υποδεικνύει ξεκάθαρα το πόσο μεγάλη ευθύνη έχουμε ως παγκόσμιο brand».

Ads

Ο σταρ του ΝΒΑ LeBron James και ο ράπερ Ρ. Diddy ήταν μεταξύ αυτών οι οποίοι αντέδρασαν έντονα στη διαφήμιση, ενώ οι Αμερικανοί ράπερ The Weeknd και G-Eazy ακύρωσαν τις συνεργασίες τους με την Η&Μ.

Το φούτερ απέσυρε και το eΒay. 

image