Ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία της πρώτης γραμμής του μετρό του Πεκίνου χωρίς οδηγούς, που αναμένεται να τεθεί σε κανονική λειτουργία στα τέλη του 2017.
Η γραμμή Γανφάνγκ θα εξυπηρετεί το νοτιοδυτικό προάστιο Φανγκσάν και θα πρόκειται για τον πρώτο στην ηπειρωτική χώρα αυτοματοποιημένο υπόγειο σιδηρόδρομο κινεζικής κατασκευής, σύμφωνα με την First Engineering, που είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του.
Η ανώτατη ταχύτητα των συρμών θα είναι 80 χιλιόμετρα την ώρα και τα τρένα θα μπορούν να μεταφέρουν έως 1.262 επιβάτες.
Σύμφωνα με το πενταετές σχέδιο της πόλης για την κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου, το συνολικό μήκος των γραμμών σε λειτουργία στην πόλη θα ξεπεράσει τα 900 χιλιόμετρα έως το 2020.
Τα τρένα χωρίς οδηγό αναμένεται να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες γραμμές, περιλαμβανομένης και μιας γραμμής εξπρές στο νέο αεροδρόμιο που κατασκευάζεται στην περιοχή Ντασίνγκ.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >