Εξοπλισμένο με τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, δυνατότητες ημι-αυτόνομης οδήγησης με ταχύτητες έως και 65 χλμ./ ώρα, βελτιωμένη γκάμα κινητήρων, αλλά και με μειωμένο κατά 85 κιλά βάρος, παρά την αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων, άνετους χώρους για επιβάτες και ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ 480 λίτρων έρχεται το νέο Audi A5, τόσο ως Coupe όσο και ως Sportback.
Επτά χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του, έρχεται η ώρα της αλλαγής για το Audi A5, για το οποίο είναι διαθέσιμη μια ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, που χρησιμοποιούν ένα συνδυασμό τεχνολογιών προκειμένου να αυξήσουν την ασφάλεια, την άνεση και την οικονομία. Ανάμεσά τους και το σύστημα ημι-αυτόνομης κίνησης (ACC- adaptive cruise control Stop & Go), που σε συνθήκες κίνησης και με ταχύτητα έως και 65 χλμ./ ώρα ελέγχει πλήρως την επιτάχυνση, την επιβράδυνση αλλά και τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης του νέου Α5, όταν η διαμόρφωση του δρόμου είναι κατάλληλη.
Παράλληλα, υπάρχει και το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα αξιοποίησης των δεδομένων του GPS για την περιοχή στην οποία κινείται το νέο Α5, που παρέχει συμβουλές για πιο οικονομική οδήγηση.
Διαθέσιμα είναι φυσικά και όλα τα καθιερωμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως αυτά της αλλαγής λωρίδας, του ελέγχου διατήρησης πορείας, της στάθμευσης, της αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας κ.λπ., που εγγυώνται την μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Εντελώς νέα η πίσω ανάρτηση με άξονα πέντε συνδέσμων, ενώ στάνταρ είναι το σύστημα επιλογής προγράμματος οδήγησης Audi Drive Select με συνολικά 5 επιλογές (comfort, auto, dynamic, efficiency και individual) κι έξτρα τα αμορτισέρ CDC με τη συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση.
Η εξελιγμένη γκάμα των κινητήρων του νέου Audi A5 είναι κατά 17% πιο ισχυρή και κατά 22% πιο οικονομική σε σχέση με αυτή του προκατόχου του.
Το νέο Audi A5 Coupé και Sportback θα διατίθεται στην Ελληνική αγορά σε μια επιλογή από 4 κινητήρες: τριών βενζίνης και ενός πετρελαίου. Για πρώτη φορά διαθέσιμος στο Α5 θα είναι ο κινητήρας 1.4 TFSI 150hp αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων S tronic, ενώ οι βενζινοκινητήρες 2.0 TFSI , με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 7 σχέσεων S tronic στoυς 190hp αντικαθιστούν τον 1.8 TFSI του απερχόμενου μοντέλου. Αναλυτικά οι διαθέσιμοι κινητήρες:
Το νέο Α5 θα διαθέτει για πρώτη φορά το εξελιγμένο σύστημα Audi quattro ultra στην έκδοση 2.0 TFSI 252hp, το οποίο σηματοδοτεί την αλλαγή από τη μόνιμη τετρακίνηση, στη μόνιμα διαθέσιμη τετρακίνηση (αν οι συνθήκες οδήγησης δεν απαιτούν τετρακίνηση, η εξοικονόμηση καυσίμου φτάνει έως και 0,3 l/100 km).
Μόνιμη τετρακίνηση quattro διαθέτει και το S5, που κινείται από έναν ολοκαίνουργιο turbo V6 3.0 TFSI, που αποδίδει 354 ίππους και 500 Nm ροπής, τα οποία εξασφαλίζουν 0-100 σε 4,7 δεύτερα και τελική ηλεκτρονικά περιορισμένης στα 250 χλμ./ ώρα. Ο νέος V6 συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 8 σχέσεων, η ανάρτηση είναι η καινούργια S sport με στάνταρ το Audi Drive Select και το σύστημα CDC, ενώ διαφοροποιείται οπτικά τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >