Το νέο της «τζιποειδές», που η ίδια χαρακτηρίζει ως πολυτελές crossover, λανσάρει στην ελληνική αγορά η SsangYong προβάλλοντας, μεταξύ των βασικών προσόντων του τα 720 λίτρα του χώρου αποσκευών. ως βασικό του προσόν. Θα διατίθεται με βενζινοκινητήρες και diesel – πάντα 1600 κ.εκ. και 6τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο της Aisin, προσθιοκίνητες ή τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις. Γράφει ο Νίκος Λουπάκης

Ads

 
Μετά το λανσάρισμα του TIVOLI, η SsangYong διευρύνει τη γκάμα της προς τα πάνω, όπως άλλωστε είχε προαναγγελθεί, με το XLV, ένα μοντέλο που επιχειρεί να πλασαριστεί, όπως άλλωστε μαρτυρά και το όνομά του ως «eXciting Lifestyle Vehicle», αφού είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας, ως πολυχρηστικό crossover, που οι χώροι του το καθιστούν ιδανικό για  οικογενειακή χρήση.

Δεν το έχουμε οδηγήσει, δεν το έχουμε καν δει, αν όμως δανείζεται τα καλά του TIVOLI, που ομολογουμένως μας είχε εκπλήξει θετικά, τότε αν μη τι άλλο, στα προσόντα του περιλαμβάνεται η ποιότητα κατασκευής. Οι τιμές δεν είναι κακές, αφού μπορεί κανείς να αγοράσει ένα πετρελαιοκίνητο XLV AWD από 25.380 ευρώ (με «καλό» εξοπλισμό) ή να φτάσει, στην πιο ακριβή έκδοση, που τα έχει «όλα» και κοστίζει 28.960 ευρώ. Σημειωτέον ότι τιμή εκκίνησης, για το προσθιοκίνητο, βενζινοκίνητο XLV είναι τα 19.220 ευρώ (όλες οι τιμές είναι με απόσυρση και προσφορά αντιπροσωπείας).

image

Ads

image

image

Σταματάμε λοιπόν τα όποια σχόλια εδώ και παραθέτουμε για την ενημέρωσή σας κάποια αποσπάσματα από το επίσημο δελτίο τύπου, που περιγράφουν το νέο μοντέλο:

«Εμφάνιση – χρηστικότητα

Έχοντας ως βάση την πλατφόρμα του Tivoli, με 2,6 μέτρα μεταξονίου, το νέο XLV έχει επιμηκυμένο αμάξωμα από την 3η κολόνα (C-pillar) και πίσω, μια αύξηση της τάξης των 238 χλστ. Έτσι ο χώρος αποσκευών του εκτοξεύεται στα 720 λίτρα (ο μεγαλύτερος στην κατηγορία), ενώ η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί και προσφέρει άνετο χώρο φιλοξενίας για 5 ψηλούς ενήλικες…

Κινητήρες – κιβώτια

Το νέο XLV προσφέρεται στην Ελλάδα με κινητήρα turbo-diesel 1,6 λίτρου, προδιαγραφών Euro 6. Επίσης διατίθεται και ο κινητήρας βενζίνης 1,6 (μόνο ως FWD – 6Μ/Τ). 

Ο κινητήρας βενζίνης e-XGi160 έχει ισχύ 128 ίππων στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 160 Nm αποδίδεται στις 4.600 σ.α.λ.

Ο κινητήρας πετρελαίου e-XDi160 Euro 6 έχει ισχύ 115 ίππων στις 3.400-4.000 σ.α.λ. η μέγιστη ροπή του ορίζεται στα 300 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ., με τη βοήθεια του υπερσυμπιεστή E-VGT 5ης γενιάς

Ο κινητήρας 1,6 diesel έχει εκπομπές ρύπων CO2 της τάξης των 117 γρ./χλμ. (στην έκδοση 2WD, με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα ISG). Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις του νέου XLV με χειροκίνητο κιβώτιο, εξοπλίζονται με σύστημα ISG (Idle Stop & Go).

Παράλληλα, ο κινητήρας diesel συνδυάζεται με δύο ήδη μετάδοσης: Ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας Aisin, με τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Sport, Winter) και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών.

Ασφάλεια

Η ασφάλεια των επιβατών αποτέλεσε την απόλυτη προτεραιότητα του νέου XLV, το οποίο και εξοπλίζεται στάνταρ με 7 αερόσακους, που περιλαμβάνουν μετωπικούς, πλευρικούς και κεφαλής, αλλά και αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού. Επίσης εξοπλίζεται και με ένα πολυδιάστατο Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP) που συνοδεύεται από τα Συστήματα ARP (Active Rollover Protection – Ενεργή Προστασία από την Ανατροπή), Brake Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Φρεναρίσματος), Hill Start Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης στην Ανηφόρα), ESS (Emergency Stop Signal – Φώτα Φρεναρίσματος με λειτουργία Κινδύνου), Σύστημα Ελέγχου Πίεσης των Ελαστικών (TPMS), καθώς και ηχητική και οπτική ενημέρωση χρήσης για όλες τις 5 ζώνες ασφαλείας στο εσωτερικό. Παράλληλα, τα φώτα ημέρας LED είναι στάνταρ εξοπλισμός, ενώ τα φώτα υψηλής απόδοσης (xenon) είναι επίσης διαθέσιμα.

Τετρακίνηση – ενεργητική ασφάλεια

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, φροντίζει για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων και προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα το είδος του οδοστρώματος και των συνθηκών οδήγησης, προκειμένου να προσφέρει τη μέγιστη επίδοση. Μέχρι τα 40 χλμ./ώρα το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να κλειδώσει τη ροπή ανάμεσα στους άξονες, για ακόμα μεγαλύτερες εκτός δρόμου ικανότητες. Μάλιστα, το νέο XLV στις τετρακίνητες εκδόσεις του, εξοπλίζεται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, για άνετη και ασφαλή κίνηση στο δρόμο, αυξημένη ελευθερία άρθρωσης των τροχών αλλά και βέλτιστη πρόσφυση εκτός δρόμου. Στάνταρ στις εκδόσεις AWD είναι και η ρεζέρβα ανάγκης.

Εξοπλισμός

Ένα νέο σύστημα infotainment με οθόνη υψηλής ευκρίνειας 7 ιντσών, με θύρες AUX, USB & HDMI που επιτρέπει την αναπαραγωγή ήχου από εξωτερικές πηγές, σύστημα Buetooth, δυνατότητα σύνδεσης με iPod και iPhone, αλλά και σύστημα πλοήγησης της Tom-Tom και κάμερα οπισθοπορείας είναι όλα διαθέσιμα.

Ο πίνακας οργάνων (SuperVision) μπορεί να προσαρμοστεί στις διαθέσεις του οδηγού αλλάζοντας μέχρι και 6 χρώματα φόντου (κόκκινο, μπλε, κίτρινο, γαλάζιο, άσπρο και μαύρο), ενώ υπάρχει και διακριτικός εσωτερικός κρυφός φωτισμός, που δημιουργεί μια φιλόξενη ατμόσφαιρα κατά τη βραδινή οδήγηση.

Το νέο XLV είναι εξοπλισμένο και με αισθητήρες παρκαρίσματος περιφερειακά του αμαξώματος, cruise control, αυτόματα φώτα & υαλοκαθαριστήρες και ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέπτη.

5ετής Πλήρης Κάλυψη SsangYong

Το νέο XLV συνοδεύεται από την «5ετή Πλήρη Κάλυψη SsangYong» που σημαίνει ότι καλύπτεται από 5ετή πλήρη εργοστασιακή εγγύηση, 5ετές δωρεάν service και 5ετή δωρεάν οδική βοήθεια». 

image

image

* Πατήστε πάνω για μεγέθυνση