Με παρεμβάσεις στην εξωτερική εμφάνιση, εμπλουτισμό του εξοπλισμού επί το τεχνολογικότερον και με μία νέα έκδοση, τη Civic Sport που χαρακτηρίζεται από οπτική συγγένεια με το προσεχές Type R «φρεσκάρεται» η οικογένεια Honda Civic και Civic Tourer εν μέσω 2015.
Στις βελτιώσεις περιλαμβάνεται το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης Honda Connect που θα προσφέρει την απαραίτητη – πλέον – συνδεσιμότητα παρουσιάζεται σε όλη την οικογένεια Civic, το σύστημα Υποβοήθησης Ευκινησίας (AHA), το νέο αυτόματο σύστημα πέδησης στις χαμηλές ταχύτητες (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) και το σύστημα EPS με Feedback control
Διαβάζουμε λοιπόν στο σχετικό δελτίο τύπου της αντιπροσωπείας:
Όλα τα μοντέλα της σειράς 2015 Civic θα ωφεληθούν από την προσθήκη του συστήματος City- Brake Active (CTBA) της Honda στάνταρ. Ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθά στην αποφυγή ή τη μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων με μικρές ταχύτητες, το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για σάρωση του δρόμου μπροστά και εφαρμόζει αυτόματα την πέδηση εάν ανιχνευτεί πιθανός κίνδυνος σύγκρουσης. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 32 km/h.
Τα Civic και Civic Tourer αποκτούν πιο σπορ ύφος με μία ανανέωση της αισθητικής του εμπρός τμήματος που χρησιμοποιεί ως κύρια συστατικά τους νέους προβολείς με ενσωματωμένα φώτα ημέρας και ένα νέο κομψό, εμπρός προφυλακτήρα. Το Civic hatchback υιοθετεί επίσης νέο πίσω προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, πίσω αεροτομή σε μαύρη απόχρωση και πίσω φώτα LED.
«Το Honda Connect προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού με βασικές λειτουργίες όπως: AM/FM, DAB και Internet Radio, συνδεσιμότητα Bluetooth, internet browsing, δορυφορική πλοήγηση* και κάμερα οπισθοπορείας. Το σύστημα τρέχει με λειτουργικό Android 4.0.4 και προσφέρει τις οικείες λειτουργίες αφής ενός smartphone σε οθόνη επτά ιντσών.
Σύστημα Υποβοήθησης Ευκινησίας (AHA)
Η ευκινησία έχει βελτιωθεί χάρη στο σύστημα υποβοήθησης ευκινησίας (AHA). Το σύστημα AHA λειτουργεί όταν εντοπίζονται απότομες κινήσεις του τιμονιού και χρησιμοποιεί προσαρμοσμένες ενεργοποιήσεις των φρένων από το σύστημα VSA, ώστε να βοηθά το Civic να ακολουθήσει με μεγαλύτερη ακρίβεια την προβλεπόμενη κατεύθυνση όταν κινείται σε στροφές.
Σύστημα EPS με ω Feedback control
Η μεγαλύτερη έμφαση στην πληροφόρηση του τιμονιού προσφέρει ασφαλέστερη και σταθερότερη αίσθηση κατά την κίνηση και σε ευθεία και στις στροφές. Το EPS παρακολουθεί την ταχύτητα που στρίβει ο οδηγός το τιμόνι (ω) και ελέγχει διαρκώς την υποβοήθηση ώστε η αίσθηση του τιμονιού να παραμένει σταθερή.
Η μετάβαση από την γρήγορη απόκριση στην αργή απόκριση τιμονιού (επιταχύνοντας από χαμηλή ταχύτητα), είναι επίσης βελτιωμένη σε σχέση με το ΜΥ14.
Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου η ανανεωμένη γενιά Honda Civic MY15 θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές καλοκαιριού στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές:
Νέα έκδοση Civic Sport
Βασισμένο στο Civic hatchback, είναι εφοδιασμένο με τον 1.6 L diesel 120 PS και διαθέτει πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος και 17άρες ζάντες αλουμινίου μοναδικές στην έκδοση Sport. Επιπλέον, το Civic Sport αφήνει αιχμές για την εντυπωσιακή σχεδίαση του προσεχούς Type R με νέο εμπρός προφυλακτήρα που περιλαμβάνει πλέγμα στο κάτω μέρος του αεραγωγού και μαύρη επένδυση οροφής στην καμπίνα.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >