Λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση του προεκλογικού σποτ της ΝΔ, όπου ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί να πείσει τον μικρό Νικόλα και την παρέα του ότι τα πράγματα θα αλλάξουν στην Ελλάδα, ο… δαίμων του Διαδικτύου ανέσυρε από την κρύπτη ένα βίντεο της ΟΝΝΕΔ που είχε ανέβει στον Κυβερνοχώρο το Φεβρουάριο του 2014.
Σε αυτό παρουσιάζεται ένας νεαρός σε ψητοπωλείο να φτιάχνει σουβλάκια και το βίντεο γράφει: «Νίκος 25 ετών. Πτυχιούχος, Κάτοχος Μεταπτυχιακού. ΟΝΝΕΔ. Οι νέοι στην αγορά εργασίας». Ο κάτοχος μεταπτυχιακού, δηλαδή, έχει οδηγηθεί στο να εργάζεται στο ψητοπωλείο.
Δύο παρατηρήσεις: Το σλόγκαν «Δούλεψε το», μάλλον επικριτικό μοιάζει προς τη ΝΔ, αφού από το Φεβρουάριο του 2014 δεν είναι σίγουρο ότι ο 25χρονος Νίκος έχει βρει δουλειά στο αντικείμενό του, με δεδομένα και τα νούμερα της ανεργίας στην Ελλάδα.
Και τέλος, παρατηρείται και μια έλλειψη φαντασίας στην επιλογή των ονομάτων από πλευράς του «γαλάζιου» επικοινωνιακού επιτελείου: ο μικρός Νικόλας του 2015 και ο 25αρης Νίκος του 2014. Πρωτοτυπία…
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >