Με αρκετό «σασπένς» ολοκληρώθηκε η διαδικασία της ανάδειξης του «Αυτοκίνητου του 2015», αφού για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού η νίκη κρίθηκε «στο νήμα» με τα τρία πρώτα αυτοκίνητα να βρίσκονται αρκετά κοντά στη βαθμολογία. Ο νικητής, πάντως, είναι νικητής – και ο λόγος για το ολόφρεσκο Opel Corsa που εκτός των άλλων έρχεται να διεκδικήσει ένα κομμάτι της πίτας στην πλέον καυτή κατηγορία της αγοράς…
Λίγες, λοιπόν, βδομάδες μετά την επίσημη παρουσίασή του στο κοινό της Ευρώπης, το νέο Opel Corsa ψηφίστηκε από τους Έλληνες επαγγελματίες δημοσιογράφους του ειδικού τύπου ως «Αυτοκίνητο του 2015». Η τιμητική αυτή διάκριση ήρθε από τους δημοσιογράφους – μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», o οποίος δημιουργήθηκε πρίν 9 χρόνια – και στον οποίο συμμετέχει και ο «τροφοδοτών» τη στήλη αυτοκινήτου στο TVXS, Νίκος Λουπάκης.
Διευκρινίζεται ότι οι δημοσιογράφοι έχουν σε γενικές γραμμές ως βασικά κριτήρια για την επιλογή τους την τεχνολογία, το κόστος κτήσης και χρήσης, τους χώρους, τις επιδόσεις και όπως είναι φυσικό την ασφάλεια, ενεργητική και παθητική, του κάθε αυτοκινήτου. Επιλέγουν δε αυτοκίνητο με βάση το πόσο καλά τα καταφέρνει κάθε μοντέλο στους παραπάνω τομείς, σε σχέση με την κατηγορία την οποία ανήκει.
Τα 10 υποψήφια για το φετινό βραβείο αυτοκίνητα, είχαν αναδειχτεί στην πρώτη ψηφοφορία, η οποία είχε πραγματοποιηθεί στις 21/11/14. Η βαθμολογία που συγκέντρωσαν τα αυτοκίνητα της τελικής 10δας είναι:
Opel Corsa 88 βαθμοί
Honda CRV 76 βαθμοί
Hyundai i10 72 βαθμοί
Mercedes GLA 54 βαθμοί
Peugeot 308 42 βαθμοί
Nissan Qashqai 36 βαθμοί
Seat Toledo 36 βαθμοί
VW Sportsvan 32 βαθμοί
Toyota Aygo 30 βαθμοί
Renault Capture 15 βαθμοί
Παράλληλα με την διαδικασία για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς (Ελλάδα), η οποία φιλοξενήθηκε στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος, οι δημοσιογράφοι – μέλη του θεσμού τίμησαν με ειδικό βραβείο τον συνάδελφο Γιάννη Παμπούκη, ιδρυτή και διευθυντή του περιοδικού Auto – Moto για τα 35 χρόνια έκδοσής του. Να σημειωθεί ότι το περιοδικό Auto – Moto είναι το δεύτερο παλαιότερο του χώρου στην Ελλάδα και το μόνο με έδρα την Θεσσαλονίκη.
Στη φωτογραφία βλέπουμε την Αμαλία Γιαννακοπούλου και τον Τάσο Αραμπατζή, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και διευθυντή πωλήσεων της Opel, αντίστοιχα, να ποζάρουν πίσω από το Corsa, λίγο μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν το εκπτωτικό χωριό Mac ArthurGlen, τα ελαστικά Cooper – Avon, η Κεντρική Οδός, τα λιπαντικά Eneos και όπως πάντα η αεροπορική εταιρία Aegean. Την ευθύνη της διοργάνωσης είχε και πάλι η εταιρία Promauto, των Αντώνη και Άρη Στιβαχτάρη.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >