Η όμορφη Ιταλίδα, που είδαμε σε «avant-premiere» και σε αποκλειστικό Glossy White χρώμα με τριπλής επίστρωσης, πριν από λίγο καιρό στην 84η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα αρχίσει να παράγεται στις αρχές του 2015. Του Νίκου Λουπάκη

Ads

 
Το supercar «τσέπης» πετάει λοιπόν τη σκούφια του και ετοιμάζεται να κατακτήσει τους «έχοντες» λάτρεις της οδήγησης. Προς το παρόν πρόκειται για μια σχεδιαστική άσκηση, για να επιλεγούν τα στοιχεία που πρέπει να εφαρμοστούν στο αυτοκίνητο παραγωγής, αλλά όλοι καταλαβαίνουμε ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν συνταρακτικές αλλαγές σε σχέση με αυτό που βλέπουμε τώρα.

Η Alfa Romeo 4C Spider έχει μήκος περίπου 4 μέτρα και μεταξόνιο μικρότερο των 2,4 μέτρων. Η μονάδα παραγωγής ισχύος της κουπέ έκδοσης χρησιμοποιείται κι εδώ: είναι ο νέος 4κύλινδρος 1750 Turbo με αλουμινένιο μπλοκ – που επιτρέπει να μειωθεί το βάρος κατά 22 κιλά. Ο 1750 Turbo συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT που επιτρέπει και χειροκίνητες αλλαγές με τα “shift paddles” που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Σημειώνουμε ότι ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

Με αυτό τον εξοπλισμό, η avant-premiere της Alfa Romeo 4C Spider εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις: 0 – 100 χλμ./ώρα σε 4,5’’, τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Κι όλα αυτά με μια κατανομή βάρους 40% στον εμπρός άξονα και 60% στον πίσω.

Ads

Τέλος, όπως όλες οι τελευταίας γενιάς Alfa Romeo, η avant-premiere της Alfa Romeo 4C Spider εξοπλίζεται με τον επιλογέα DNA, που αλλάζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού.

Τέλος, ειδική ρύθμιση για τις αναρτήσεις έχει δημιουργηθεί για την ανοιχτή Alfa, που ολοκληρώνεται με σπορ ανάρτηση– ψαλίδια μπροστά και αναβαθμισμένα MacPherson πίσω – με αεριζόμενους δίσκους παντού στο σύστημα φρένων και άμεσο τιμόνι.