Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που έκλεισε προχθές τις πύλες του, παρουσίασε η SEAT το “Leon CUPRA Performance Pack”. Το Leon CUPRA απέδειξε ήδη τις εξαιρετικά σπορ επιδόσεις του στην πίστα του Nürburgring, την  πιο απαιτητική αγωνιστική πίστα στον κόσμο. Έτρεξε την διάσημη πίστα Nordschleife σε χρόνο 7:58.4 λεπτά, υπερβαίνοντας έτσι το προηγούμενο καλύτερο χρόνο για τα οχήματα εμπρόσθιας κίνησης κατά δέκα δευτερόλεπτα περίπου. Η μέση ταχύτητα ήταν 155 kph, με τελική ταχύτητα 242 kph στο τμήμα Tiergarten της πίστας. Του Νίκου Λουπάκη

Ads

State-of-the-art τεχνολογία και εντυπωσιακό σχεδιασμό, σε συνδυασμό με την έντονα ανταγωνιστική απόδοση και καθημερινή τέλεια χρηστικότητα – το νέο Leon CUPRA ενσωματώνει τις αξίες της μάρκας SEAT με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με έως και 206 kW/280 PS, το νέο CUPRA δεν είναι μόνο ένα κορυφαίο μοντέλο της εξαιρετικά επιτυχημένης οικογένειας Leon αλλά είναι επίσης το πιο ισχυρό και το πιο γρήγορο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της μάρκας. Οι αναρτήσεις του νέου Leon CUPRA υπόσχονται υψηλή οδηγική απόλαυση. Αυτή η νέα sporty έκδοση της γκάμας μοντέλων SEAT θα είναι διαθέσιμη ως πεντάθυρη και ως τρίθυρη Sport Coupé.

Η ενδελεχής και επίπονη εργασία που έλαβε χώρα στη Γερμανική πίστα εφαρμόστηκε από τη SEAT στο μοντέλο της μαζικής παραγωγής, ένα αξιόλογο μοντέλο της μάρκας, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η ισπανική μάρκα παρουσίασε επίσης στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο Leon Cup Racer, ένα ανταγωνιστικό όχημα που κατασκευάστηκε από την SEAT Sport και θα αποτελέσει τον σημαντικότερο παίκτη στο Leon Eurocup, που ξεκινάει το Μάιο. Ένα άλλο μοντέλο που παρουσιάζεται στο περίπτερο της SEAT είναι το νέο Mii by MANGO, μία έκδοση πόλης που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την διάσημη εταιρεία ενδυμάτων MANGO που είναι παρούσα σε 104 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Ads

Οι συνολικές πωλήσεις της SEAT σημείωσαν σημαντικότατη άνοδο το 2013. Η μάρκα παρέδωσε συνολικά 355.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο και ο Ισπανός κατασκευαστής πέτυχε άνοδο της τάξης του 10,6% το 2013 σε μια αγορά που συρρικνώθηκε κατά 1,8% στην Ευρώπη. Στη Γερμανία για παράδειγμα, η SEAT πέτυχε μερίδιο αγοράς της τάξης του 2,8%, σημειώνοντας αύξηση 22% και έτσι κατάφερε να εισέλθει στο top 10 των πωλήσεων της χώρας. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι ταξινομήσεις της μάρκας αυξήθηκαν περίπου 17% και κοντά στο 8% στην εγχώρια αγορά της Ισπανίας. Το κλειδί για την θετική πορεία της SEAT στην Ευρώπη αποτέλεσε η οικογένεια του νέου Leon, με 102.000 μονάδες να έχουν πουληθεί συνολικά, 44% περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος.