Με εξοπλισμό που περιλαμβάνει στάνταρ ESP, ABS και ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης, έρχεται το Canter του 2014, που διατίθεται σε εκδόσεις προδιαγραφών Euro VI και Euro 5b+ αλλά και μία έκδοση 4×4 με μειωτήρα στροφών. Του Νίκου Λουπάκη
Ads
Το Fuso Canter είναι το συμπαγές φορτηγό με υψηλό βαθμό ευελιξίας, επιτρεπόμενα μικτά βάρη 3,5 t – 8,55 t, μεγάλη ποικιλία εκδόσεων με μετάδοση 4×2 και 4×4, υβριδικό σύστημα κίνησης, αυτοματοποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, τρεις εκδόσεις καμπίνας, έξι μεταξόνια, τρεις εξόδους ισχύος (PTO), και ομοιόμορφη κατανομή οπών πλαισίου που επιτρέπει την τοποθέτηση της μεγαλύτερης ποικιλίας αμαξωμάτων.
Την καινούρια χρονιά το Fuso Canter κάνει την εμφάνισή του ανανεωμένο. Μία νέα έκδοση με επιτρεπόμενο μικτό βάρος (GVW) 8,55 t επιτρέπει ωφέλιμο φορτίο μέχρι έξι τόνους. Πρόκειται για το Canter 9C15/9C18 που διαθέτει στάνταρ αυτοματοποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη “Duonic” και φαρδιά καμπίνα “C” (comfort), ενώ διατίθεται με οικονομικούς κινητήρες 3.0 λίτρων, ισχύος 110 kW (150 hp) και 129 kW (175 hp) που διαθέτουν φίλτρο σωματιδίων diesel και τεχνολογία SCR “BlueTec 6”.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει φρένο κινητήρα με ισχύ πέδησης 50 kW, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (Electronic Stability Program – ESP), ABS και ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης.
Το όχημα πληροί τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων που θα ισχύσουν από 1η Ιανουαρίου 2014. Όπως είναι γνωστό, το Euro 5b+ ισχύει για εκδόσεις βάρους με επιτρεπόμενο GVW μέχρι έξι τόνων, ενώ το Euro VI ισχύει για υψηλότερες εκδόσεις και για το Canter Eco Hybrid.
Το στάνταρ πακέτο “Ecofficiency” περιλαμβάνει μία σειρά μέτρων σχεδιασμένων για μείωση της κατανάλωσης, όπως υψηλότερες πιέσεις ψεκασμού (2.000 bar), χρήση αποδοτικού λιπαντικού κινητήρα, λειτουργία start/stop κινητήρα και μακρύτερες σχέσεις τελικής μετάδοσης.
Οι εκδόσεις με επιτρεπόμενο GVW πάνω από 6,5 t στην κατηγορία ισχύος 110 kW (150 hp) και 129 kW (175 hp) χρησιμοποιούν επίσης ελαστικά με βελτιστοποιημένη αντίσταση κύλισης και βελτιωμένο φίλτρο σωματιδίων diesel (DPF). Αυτές οι εκδόσεις κινητήρων χρησιμοποιούν BlueTec 6 μέσω ενός καταλυτικού μετατροπέα SCR.
Η έκδοση με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, Canter 4×4, διαθέτει στάνταρ μειωτήρα στροφών (το λεγόμενο «αργό-γρήγορο») γιααυξημένη μέχρι 60% ελκτική-αναρριχητική ικαντότητα (το all-wheel drive ενεργοποιείται κατ΄ επιλογήν). Επιπλέον, το Canter 4×4 εφοδιάζεται με ένα αυτόματο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα (εμπλοκή έως 70%).
Ο νέος εξοπλισμός του Canter 2014 model year ολοκληρώνεται με έναν ευρυγώνιο καθρέπτη, που διατίθεται προαιρετικά και συνιστάται κυρίως για φαρδιά αμαξώματα όπως π.χ. κλειστού τύπου.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >