area51gr

Εικόνα: area51gr
Ημερομηνία εγγραφής:
08 Ιούλιος 2009, 10:27:33
Σχόλια:
138

Τα σχόλια του χρήστη

«ειναι τρομερο το βιντεο. αυτο ειναι το ξεφτιλισμενο κρατος...»

Ο ξεφτυλισμός είναι που τρέχαν οι βουλευτές του σύριζα και αφήναν ελεύθερους τους πιασμένους κουκουλοφλώρους, κάνοντας ΩΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.

Ο ξεφτυλισμός είναι που δεν τους δικάζουν από 500.000 ευρώ τον καθένα, να δεις για πότε θα κλείσει το έλλειμα της ελλάδας!.. Ούτως αλλιώς τα πλουσιόπαιδια είναι οι κουκουλοφλώροι όπως αποδειχτηκε - και αλλοδαποι!

Μιλάτε για τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ!.. Ποιά παιδιά; 5% του ΣΥΡΙΖΑ μόνο έκανε την διαδήλωση, όταν το 95% όχι... Άρα τα παιδιά αυτά και οι κουκουλοφλώροι το 5% εκφράζουν της ΝΕΟΛΑΙΑΣ, όταν οι άλλοι είναι αντίθετοι με αυτούς!

ΑΝΤΕ...

Συμφωνώ με κάποιον που είπε πως η Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είναι Δούρειος ίππος. Και όχι μόνο.

Με αφορμή τα Ανθρώπινα Δικαιώματα είχα γράψει ένα άρθρο (και ένα κείμενο μερικών σελίδων) για το τι είναι αυτά τα Ανθρώπινα Δικαιώματα:

http://area51gr.blogspot.com/2009/11/blog-post_10.html

Κρατάω την ουσία:

- «Το Δικαίωμα προέρχεται από την λέξη Δίκαιο, και Δίκαιο σημαίνει Εξαναγκαστική (Επιτακτική) Ανθρώπινη Θέληση (Στο Δίκαιο ΠΡΕΠΕΙ να στηρίζεται και ο ΝΟΜΟΣ), η οποία προσδιορίζεται με Δημοκρατικές Διαδικασίες, στην κοινωνία στην οποία εφαρμόζονται τα εκάστοτε Δικαιώματα. - Τα Δικαιώματα δεν προέρχονται από τον θεό δηλαδή, αλλά καθορίζονται Δημοκρατικά από τις εκάστοτε κοινωνίες.»

- «Όποιος ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, θα ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ την Ανθρώπινη Θέληση της Κοινωνίας του - και κατ' επέκταση το δικαίωμα που η κοινωνία του παρέχει στο εκάστοτε θέμα - μέσω Δημοκρατικής Διαδικασίας: Μέσω Δημοψηφίσματος δηλαδή.»

Το θεωρώ, γελοίο και ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ, μια ομάδα ανθρώπων υψηλών-Δημοσίων πόστων να αποφασίζουν για τα ανθρώπινα δικαιώματα, χωρίς καν να ρωτάν τους πολίτες με διαδικασίες δημοψηφισμάτων.

Το παραπάνω άρθρο επιβεβαιώνει, ότι όλοι αυτοί που υποστηρίζουν το δικαίωμα της ανεξιθρησκεία στην Ελβετία, (Ελβετική κυβέρνηση, Κοινοβούλιο, Διεθνής Αμνηστία, επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων Η.Ε. κτλ) εκφράζουν ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ με αυτό που επιθυμεί η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, και άρα τα "Δικαιώματα" για τα οποία φωνάζουν ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ (ανθρώπινη θέληση) στις κοινωνίες στις οποίες αναφέρονται - μόλις αποδείχτηκε κι αυτό εμπράκτως, όπως και στην Ιταλία με τα θρησκευτικά σύμβολα κτλ.

Κάποιος πολύ σωστά ανέφερε ότι το πρόβλημα με τα δημοψηφίσματα είναι η δημαγωγία. Σίγουρα. Αυτό αποτελεί πρόβλημα, αλλά εκεί είναι υπ' ευθύνη του καθενός πολίτη να ανοίξει τα μάτια του, να κρίνει και να δείξει υπευθυνότητα (το διαδίκτυο πλέον μας ενώνει όλους με πληροφορίες κάθε άποψης).

Μάλιστα, είναι πραγματικά ενδιαφέρον, ότι όλοι οι Φορείς που ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να Δημαγωγήσουν (Ελβετική κυβέρνηση, Κοινοβούλιο, Διεθνής Αμνηστία, επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων Η.Ε. κτλ) και το κάνουν κατά κόρον με διαφημιστικές καμπάνιες, χρήματα κτλ, έρχονται σε αντίθεση με έναν κόσμο, ο οποίος κατ ουσία δεν δημαγωγείται από κανέναν ισχυρό δημαγωγό!

Έχουμε δηλαδή έναν μεγάλο πληθυσμό ανθρώπων που.. δεν θέλει κάτι, και μια "μικρή ελιτ" με όλα τα μέσα δημαγώγησης η οποία θέλει αυτό που δεν θέλει ο πληθυσμός. Στην ουσία έχουμε μια.. Δημαγωγία εν εξελίξει, στην οποία ο απλός πληθυσμός ακόμα αντιστέκεται. Αυτό θα έπρεπε να μας απασχολεί και να το κατα(κρίνουμε) και όχι να κατακρίνουμε την επιθυμία (λαϊκή βούληση) του (Ελβετικού σ' αυτή την περίπτωση) λαού.

Εκτιμώ, ότι αν το δημοψήφισμα αυτό ξαναγίνει σε 10 ή 20 χρόνια, η πλειοψηφία θα αποδέχεται τους μιναρέδες - και άρα θα αποδώσει αυτό το δικαίωμα. Τότε απλά κάποιοι θα λένε, η πλειοψηφία το είπε, θα αγνοούν όμως όλη αυτή την πραγματική Δημαγώγηση που γίνεται σήμερα, η οποία φτάνει στο σημείο να εκφράζεται και με απειλές φόβου: «θα δυσχερανθούν κι ο ελβετικός τουρισμός κι οι ελβετικές εξαγωγές».

Το ότι λοιπόν, τα Δικαιώματα δίνονται και ορίζονται από την πλειοψηφία σε κάθε κοινωνία, είναι γεγονός. Για όλα τα Δικαιώματα πρέπει να γίνεται Δημοψήφισμα (αντίθετα βλ. Ελλάδα -πότε μας ρώτησε κανείς για να κρίνουμε/επιλέξουμε τα δικαιώματά μας; Ποτέ. Μόνο μας τα επιβάλλουν!).

Η εκάστοτε κοινωνία πρέπει να ορίσει το ΔΙΚΑΙΟ βάση του οποίου θα λειτουργεί, όχι ο εκάστοτε Φασίστας ή το εκάστοτε ισχυρό Λόμπι. Και φυσικά αυτό το Δίκαιο πρέπει να το ανανεώνει στο χρόνο καθώς η κοινωνία εξελίσσεται και.. δημαγωγείται!

Στην τελική... τα δικαιώματα σε κάθε κοινωνία πρέπει να τα ορίζει ο καλύτερος Δημαγωγός (γιατί ο κόσμος θα επιλέξει την άποψη του Δημαγωγού που του φαίνεται καλύτερη, άρα είναι πιο πιθανό να είναι η καλύτερη αφού η πλειοψηφία θα την εγκρίνει) παρά να τα ορίζουν κάποια Φασιστικά Λόμπι με το έτσι θέλω, αγνοώντας τους πολίτες και το δικαίωμά τους να ψηφίζουν(/επιλέγουν) τα δικαιώματά τους.

Την Δημαγώγηση τελικά την κάνει η Φασιστική Εξουσία της ΝΤΠ, που μέσα από τα "Δικαιώματα" που επιβάλλει είτε νομικής φύσεως είτε Δημαγωγικής φύσεως, στην ουσία επιβάλλει τους κανόνες/νόμους λειτουργίας της.

Αν εσάς δεν σας ενοχλεί η τεράστιας έκτασης Δημαγώγιση που κάνει η ΝΤΠ με τις ΜΚΟ, τους Διεθνής Οργανισμούς και τις κυβερνήσεις ανα τον κόσμο, δεν μπορείτε κατηγορείτε τον απλό λαό ότι έχει δημαγωγιθεί από το παρελθόν. Απλά αποδεχτείτε την πραγματικότητα, και φανείτε Δίκαιοι.

Κάποιοι θέλουν να φτιάξουν ένα "ιδανικό" παγκόσμιο (φασιστικό) σύστημα με νόμους που όλοι θα υπακούουν. Τι πιο ιδανική λέξη γι' αυτούς από την λέξη "Δικαιώματα" που υποτίθεται ότι εκφράζουν αυτό που θέλει ο λαός (όπου εμπράκτως βλέπουμε σοβαρές διαφορές!)! Η Προπαγάνδα, και η Δημαγωγία σε όλο της το μεγαλείο, και κανείς (σας) δεν αντιδρά.

Καλή σας μέρα.

@ leopold_stotch

Δεν με νοιάζει σε ποιόν τα λες και γιατί, αλλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω αυτό το σχόλιό σου...

[1]

"Το που ξέρω ορθογραφία" δεν με κάνει μορφωμένο ούτε Έλληνα, τίτλο (το Έλληνας) που ούτως ή άλλως δεν με απασχολέι καθόλου να κατέχω."

-----------

Αν σε ενοχλεί άλλαξε τον τίτλο με κάποιον που επιθυμείς και κάνε την για όπου σ' αρέσει. Τα σύνορα ανοικτά είναι στον κόσμο. Αν απλά δεν σε νοιάζει, απλά σεβάσου τους άλλους που τους νοιάζει.

[2]

"Το που ξέρω ορθογραφία" δεν με κάνει άνθρωπο μορφωμένο ... Αυτό που ισχυρίστηκα αντιθέτως, είναι "το που δεν ξέρεις" εσύ ορθογραφία σε κάνει άνθρωπο αγράμματο ... ξύλο απελέκητο... .....Άλλες απορίες αγράμματε;

-----------

Αν για σένα η ορθογραφία δεν είναι κριτήριο μόρφωσης, πως επικαλείσαι μετά ρήσεις για να πεις στους άλλους ότι επειδή δεν γνωρίζουν ορθογραφία είναι αμόρφωτοι; Ότι να 'ναι είσαι - αλλά πάνω απ' όλα ψευτομαγκάκι στα λόγια.

[3]

... απλά δεν τη λέγανε Ρουμάνα (γιατί ήταν Ελληνίδα), τη λέγανε πουτ*** ....

-----------

... μην συγχέεις μόνο το επάγγελμα της γιαγιάς σου, με την εθνικότητά της ... είναι διαφορετικά πράγματα συν"Έλληνα"...

...Α! Και μιας και λέμε "λαϊκές ρήσεις"... "Το μήλο κάτω απ΄ τη μιλιά θα πέσει"...

Δεν πρόκειται φυσικά να ασχοληθώ άλλο με "σάπια μήλα".

@ cbouyio

----- και area51gr γράφετε επιεικώς ηλίθια πράγματα...

για διαβάστε λίγο εδώ....

http://www.tvxs.gr/v26882/1/1

Απαράδεκτοι ε απαράδεκτοι....

------------------------------

Αν διάβασες καλά αυτά που γράφω στο τέλος καταλήγω:

Ή Τρελοί και βλάκες ήταν και οι 3εις!!! αστυνομικοί (και όλο το τμήμα είναι άρρωστο!), ή η καταγγελία είναι... "κατευθυνόμενη"...

Πέρα από ότι στο άρθρο που δίνεις μιλάει για 2 αστυνομικούς και όχι για 3 όπως αυτό (μπορεί να είναι εκφραστικό λάθος), όλα τα άλλα είναι προσωπικές μαρτυρίες και μπορεί να είναι και ψευδομαρτυρίες. Για μένα τίποτα από αυτά δεν είναι στοιχεία, και ούτε παίρνω θέση υπερ κανενός. Είπα ξεκάθαρα:

"είμαι πραγματικά περίεργος να δω το αποτέλεσμα..."

Αν αυτό το θεωρείς εσύ ηλιθιότητα, τότε εγώ θεωρώ την θέση σου τρελή προκατάληψη και άρρωστο φανατισμό.

@eddie_k

@ area51.gr/μελος της ΠΕΟΣ

Υπαρχουν και τα παραθυρα των δελτιων "ειδησεων" για το ειδος σας.

Επισης υπαρχουν και οι Σομπολοι να μας μεταφερουν την εκδοχη της ΓΑΔΑ.

Οποτε τσαμπα η προπαγανδα σου!

----------------------------

A. Από τα πολλά Π... που συνανασ-τρέφεσαι καθημερινά, φαίνεται κάνει πολλά εκ παραδρομής πράγματα, όπως π.χ. να μπερδεύεις την λέξη ΝΕΟΣ με την λέξη Π€ΟΣ (σσ. μάλλον έχει και φράγκα η υπόθεση!). Απλά συγκρατήσου. Μην σου τρέχουν τόσο πολύ τα σάλια...

Β. Εγώ το άρθρο σχολίασα, και ούτε με ΓΑΔΑ ασχολήθηκα ούτε με ΜΜΕ (δεν ξέρω τις εκδοχές τους). Χαίρομαι πάντως που επιβεβαιώνεις πως ανεξάρτητα και τα "αριστερά" (ΜΜΕ) μέσα και τα "δεξιά" (ΓΑΔΑ) μετάφεραν εκδοχές που ταιριάζαν με τις δικές μου (δεν ξέρω τι μεταφέραν, εσύ το είπες - ότι δεν χρειάζεται η "δική μου εκδοχή"). Αυτό σημαίνει ότι έπεσα διάνα.

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο περί αυτού, επομένως αν θέλετε απαντήστε ελεύθερα.. στο πουθενά. ---

Καλό απόγευμα...

Σημειώνω κάποια πράγματα που μου κινούν το ενδιαφέρον:

- «στο σημείο αυτό δεν υπάρχει φανάρι και κανένα αυτοκίνητο δε σταματούσε για να περάσει η γυναίκα με το παιδί», επομένως εκεί τα αυτοκίνητα είχαν κάποια ταχύτητα και δεν πήγαιναν σιγά ώστε να σταματήσουν.

- «δύο γυναίκες που στέκονταν παρακείμενα άρχισαν να κατακρίνουν τη συμπεριφορά των οδηγών, κάνοντας σχόλια όπως ‘πώς είναι δυνατόν να μη σταματάει κανένας’, ‘κοίτα κάτι ζώα’ και ‘δεν έχουν τρόπους’»

Τα αυτοκίνητα πιθανόν δεν σταματούσαν για περισσότερο από 1-2 λεπτά, ώστε κάποια άτομα να χάσουν την υπομονή τους.

- «Τότε σταμάτησε ένα συμβατικό αυτοκίνητο και από αυτό πετάχτηκαν τρεις άντρες με πολιτικά ρούχα, φωνάζοντας ‘ποιον είπες ζώο’, απευθυνόμενοι μάλιστα στη νεαρή μητέρα», δηλαδή ενώ τα αυτοκίνητα είχαν μια κάποια ταχύτητα, κι ενώ οι άλλες ΕΚΑΝΑΝ ΣΧΟΛΙΑ (ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΑΝ!!!), τους άκουσε (αλήθεια - δεν είδε ποιοι κάναν τα σχόλια; Για να τους άκουσε εν κινήσει με μέτρια ταχύτητα, πρέπει σίγουρα αυτοί να είχαν και αντίστοιχη σωματική κίνηση... )το πολιτικό αυτοκίνητο (τα 3 άτομά του), και σταμάτησε στα ξαφνικά διακόπτοντας ίσως την κυκλοφορία. Πέρα από αυτό, 3 άτομα στο αυτοκίνητο:

- Έκαναν και οι τρεις λάθος ως προς τα άτομα που έκαναν σχόλια. Όπως αναφέρει το άρθρο.. ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΝΑΝ ΣΧΟΛΙΑ, ΟΧΙ ΜΙΑ!.. Οι αστυνομικοί, την μία κατάλαβαν;

- Ενώ άκουσαν και συνειδητοποίησαν τα σχόλια (και κατά συνέπεια την χροιά της ομιλίας) αγνόησαν μετά ότι η νεαρή Αρμένισα είχε διαφορετική ομιλία. Όπως λέει το άρθρο: «Η νεαρή μητέρα προσπάθησε να απολογηθεί, λέγοντας ότι δεν είχε πει τίποτα, ΚΑΙ ΤΟΤΕ οι άντρες – προφανώς επειδή αντιλήφθηκαν τη διαφορετική προφορά της». Τις "βρισιές" τις άκουσαν άνετα, αλλά μετά αντιλήφθηκαν ότι η προφορά δεν ήταν Ελληνική. Χμ..., επίσης ένας εξοργισμένος ξένος θα "έβριζε"-σχολίαζε στα Ελληνικά ή στα ξένα;

- Ήταν τελικά αστυνομικοί με πολιτικά! Και οι τρεις, που απ' ότι φαίνεται κάναν βόλτες με το αυτοκίνητο και αφού δεν είχαν δουλειά να κάνουν, είπαν να μπαγλαρώσουν έναν πολίτη, και μάλιστα μπροστά στο παιδί του καταπατώντας τις τυπικές έστω διαδικασίες. Πραγματικά άρρωστο!!!!...

.... Είμαι πραγματικά περίεργος να δω τι θα γίνει με την υπόθεση ....

Απλά να σημειώσω, πως έχω δει και πραγματικά άρρωστες καταγγελίες στην ζωή μου, που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.. Και έχω δει να δικάζονται και αθώοι από τέτοιες κατηγορίες, όταν όλα τα στοιχεία είναι υπερ τους.. Το όλο θέμα, ως προς την αρχή τουλάχιστον, εμένα μου φαίνεται... ΑΣΑΦΕΣ!.. Ή Τρελοί και βλάκες ήταν και οι 3εις!!! αστυνομικοί (και όλο το τμήμα είναι άρρωστο!), ή η καταγγελία είναι... "κατευθυνόμενη"...

Γι' αυτό λέω, είμαι πραγματικά περίεργος να δω το αποτέλεσμα...

Εγώ πάντως σε επαρχία δεν άκουσα τίποτα...

Εντάξει.. ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!

Μ' αρέσει ειδικά αυτή η παράγραφος:

"Ενδεικτική για την κατευθυνόμενη τροπή στην έρευνα που διεξάγεται άνωθεν για την υπόθεση του θανάτου του Μοχάμεντ Καμράν, αποτελεί και η «προφητική» ερώτηση πριν από μια βδομάδα (!), στο ALTER, του γραμματέα του ΛΑΟΣ, Άδωνη Γεωργιάδη προς τον δικηγόρο της υπόθεσης Φραγκίσκο Ραγκούση: «τι θα λέγατε αν η τοξικολογική έβγαζε ότι ήταν γεμάτος ναρκωτικά;»… "

Μήπως κατηγορείτε εμμέσως πλην σαφώς όποιον αμφισβήτησε αυτά που λέτε εσείς;... Δηλαδή όποιος έκανε μια ερώτηση που αφορούσε κάτι αρκετά πιθανό, είναι υπαίτιος για κάτι;

Ανέτρεξα σε ένα άρθρο εκείνων των ημερών που είχα.

Βλ. http://ventetta.blogspot.com/2009/10/blog-post_7071.html

Παραθέτω κάποια στοιχεία από το παραπάνω άρθρο:

1. Ο βιαστής-τέρας δεν κατήγγειλε τον βασανισμό του, ούτε στον ανακριτή, ούτε στον εισαγγελέα, στις 28 Σεπτεμβρίου, όταν παρουσιάστηκε, μαζί με συνήγορο, σε αυτούς.

2. Ο βιαστής-τέρας, και η «πακιστανική κοινότητα» δεν κατήγγειλαν τον βασανισμό και δεν προσέφυγαν σε ιατροδικαστή, για να διαπιστώσει τον «βασανισμό» , από τις 28 Σεπτεμβρίου, μέχρι τις 8 Οκτωβρίου.

3. Η «πακιστανική κοινότητα» δεν προσέλαβε τον κ. Φίλιππο Ραγκούση πριν τον θάνατο του βιαστή-τέρατος.

4. Οι «ανθρωπιστικές» και «αντί-ρατσιστικές» οργανώσεις και δίκτυα, επίσης, δεν κατήγγειλαν τον «βασανισμό» , πριν τον θάνατο του βιαστή-τέρατος, που...

5. «Πονούσε συνέχεια»!, αλλά δεν πήγε σε νοσοκομείο, γιατί, «φοβόταν», (τους γιατρούς;).

.....

Είναι αστείο μάλιστα το ότι στο δικό σας άρθρο γράφει:

«Ο Σαχίντ, διατυπώνει παράλληλα και την επιφύλαξή του σχετικά με το κατά πόσο θα μπορέσουν να φτάσουν στο δικαστήριο σε μια ενδεχόμενη δίκη, καθώς μη έχοντας χαρτιά, μπορεί να συλληφθούν ανά πάσα στιγμή.»

Συγνώμη βρε παιδιά! Αυτοί φοβούνται να παν στο δικαστήριο μην τους συλλάβουν ως παράνομους, αλλά δεν φοβούνται να βγουν στο διαδίκτυο ΚΑΙ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ λέγοντας όλα αυτά; Τι τους υποσχεθήκατε (αν τους υποσχεθήκατε κάτι); ... Μήπως μας κοροϊδεύετε; - Μου φαίνεται πραγματικά περίεργη η λογική: "Δεν πάω στο Δικαστήριο να πω την αλήθεια, αλλά πάω σε ένα κανάλι να την πω!".. Έλεος!.. Τηλεθέαση να έχουμε!

Άλλο αστείο:

«κατά τη διάρκεια του ξυλοδαρμού οι αστυνομικοί είχαν σβήσει τα φώτα έτσι ώστε να μην μπορούν να δουν οι ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ του Καμράν τι ακριβώς γινόταν»... Δηλαδή τον χτυπούσαν στο σκοτάδι, χωρίς να (τον) βλέπουν ε;... Στα τυφλά!... Ανέκδοτο μου θυμίζει!.. «Τον βλέπεις;.. - Όχι.. Που είναι;... <ΜΠΑΜ> όου το πόδι μου... κτύπησα το κρεβάτι.. <ΓΡΑΠ>.. <ΑΟΥ>.. ΡΕΕΕ.. ...Δεν τον βλέπω βρε!!! Να ανάψουμε το φώς! <ΝΤΟΥΠ> <ΩΧ!>.. ΟΧΙ!.. Θα μας πάρουν χαμπάρι οι συγκάτοικοι!!!.. <ΓΚΑΠ> <ΑΟΥΥΥ>»..

Συγνώμη. Μήπως οι συγκάτοικοι ήταν και ΚΟΥΦΟΙ;

Α!.. Και το άλλο το ωραίο:

«Όπως επισήμαναν οι τελευταίοι, η αντίδραση των γειτόνων στο περιστατικό ήταν άμεση, καθώς άρχισαν να διαμαρτύρονται για τον ξυλοδαρμό του Καμράν από τους αστυνομικούς, από τους οποίους ζητούσαν εξηγήσεις για την εν λόγω συμπεριφορά.».. Συγνώμη.. Γιατί δεν έκαναν καμία νομική ενέργεια τότε; Και γιατί αποφάσισαν να κάνουν μετά από 10 μέρες;

ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ "ΚΑΠΟΙΟΙ" ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΣΟΒΑΡΟ ΚΙΝΗΤΡΟ;

Υσ. Αλήθεια, εφόσον γνωρίζετε εξ ιδίοις όμαση ότι είναι... ΠΑΡΑΝΟΜΑ στην Ελλάδα γιατί δεν τους καταγγείλατε να συλληφθούν; Πως λέγεται αυτό;.. Χμ.. Μήπως υπόθαλψη παρανόμων και ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ για "δημοσιογραφική έρευνα" - προώθηση αριστερής προπαγάνδας; (Ρωτάω απλά. Δεν ξέρω από αυτά τα πράγματα - μπορεί να κάνω και λάθος.)

Όπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ λέει και κάποιος άλλος σχολιαστής:

--- ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;

@ WrongTendency

Όλες οι Θρησκείες μπορεί να είναι «αρρώστια» αλλά όχι το ίδιο επιβλαβείς! Αν θέλεις να θεραπεύσεις την Αρρώστια, θα θεραπεύσεις πρώτα τα πιο επικίνδυνα είδη της.

@ Sarpi

- «Πάντως σε γενικές γραμμές ιστορικά, ο ισλαμισμός είναι πολύ πιο ήπια και ανεκτική θρησκεία σε σχέση με τον χριστιανισμό.». Μην το βλέπεις ιστορικά. Δες το τώρα! Αυτή τη στιγμή δες τι είναι πιο επικίνδυνο. Ιστορικά κάποια λάθη έχουν διορθωθεί. Σύγκρινε: Χριστιανισμός, Ισλαμισμός, Εβραϊσμός (Σιωνισμός). Ποια θρησκεία είναι η πιο επικίνδυνη σήμερα;

- «Το παράδοξο είναι ότι οι χριστιανοί θα έπρεπε να είναι υπέρ την ανέγερσης τζαμιού για παράδειγμα και όχι οι αριστεροί άθεοι. Γιατί ο χριστιανός μπορεί να καταλάβει την ανάγκη κάποιου να έχει ένα ναό και να ασκεί την λατρεία του.» Αυτό που ενδεχομένως δεν αντιλαμβάνονται οι Αριστεροί Άθεοι, είναι ότι αν πιστεύεις σε κάτι δεν μπορείς να δεχτείς να συζείς με κάτι το οποίο είναι ενάντια στην πίστη σου συνεχώς. Σίγουρα κάποιοι έχουν ανάγκη να πιστεύουν, αλλά κάποιες θρησκείες έχουν συλλογικά χαρακτηριστικά, και αυτά τα χαρακτηριστικά δεν πρέπει κάποιοι με το έτσι θέλω να τα καταστρατηγούν χωρίς να σέβονται κανέναν. Πόσο μάλιστα με μείξη άλλων θρησκειών οι οποίες είναι ιμπεριαλιστικά επικίνδυνες και κατ' ουσίαν αντίθετες. Αυτό δεν καταλαβαίνουν οι Άθεοι, γιατί απλά δεν τους νοιάζει.

@ CrippleHorse

Τέτοια κείμενα υπάρχουν, που λες. Αλλά αυτά δεν νομίζω ότι εκφράζουν τους Χριστιανούς σήμερα.

«θα ζητάς ελευθερία να πιστεύει ό,τι θέλει κάποιος χωρίς κοινωνικούς και επαγγελματικούς αποκλεισμούς».. Μα το θέμα δεν είναι να πιστεύει ο καθένας ότι θέλει - αυτό είναι αυτονόητο. Το θέμα είναι να ζει και ο καθένας όπως θέλει αυτό που θέλει μαζί με άλλους που θέλουν το ίδιο! Το θέμα είναι η συλλογικότητα, όχι η ατομικότητα. .. Και συλλογικότητα δεν μπορεί να υπάρξει με αναμίξεις διαφορετικών ιδεολογιών/θρησκειών. Γιατί λοιπόν να μην κάτσει ο καθένας στον χώρο του και πρέπει να μπλέξουμε τα πράγματα και μάλιστα βίαια;

«Όταν βλέπεις λοιπόν το χριστιανόπουλο να σκίζει το κείμενο προσευχής του μουσουλμάνου τι κάνεις; Λες ότι καλά του έκανε και σιωπάς;».. Όταν όποιος πηγαίνει σε ισλαμικές χώρες υποχρεούται να βγάλει τα Χριστιανικά του σύμβολα τι πρέπει να κάνει κάποιος; Γιατί δεν ξεσηκώνεστε; Πόσο άδικο είναι να φωνάζετε μονόπλευρα κατά των Χριστιανών και υπερ άλλων (π.χ. Ισλαμιστών) για ψέγματα, όταν στις Ισλαμικές χώρες αυτά συμβαίνουν καθημερινά κατά των Χριστιανών; .. (Δεν υποστηρίζω τους Χριστιανούς - απλά βλέπω μια μη ισότιμη στάση των Αριστερών απέναντι στις διάφορες θρησκείες/πολιτισμούς).

@ Καράμπελας Σταύρος

Συμφωνώ. Απλά δεν ξέρω, που δεν σέβεται ο Χριστιανισμός τους Άθεους! Τους κατηγορεί ή τους υποχρεώνει για κάτι;.. Δεν νομίζω.... Μπορεί να κάνω και λάθος.

@ mercutio

«το ζήτημα είναι απλό: O πιστός ισλαμιστής που σφαζει για να επιβάλλει το ισλάμ είναι τιμιότερος (όντας συνεπέστερος) με την πίστη του) απο τον κατ επίφασιν Χριστιανό που επίσης σφάζει για εξουσία, χρήμα κλπ.»..

Δεν κατάλαβα. Για σένα δεν είναι το θέμα ότι κάποιος σφάζει, αλλά το γιατί σφάζει; Όταν κάποιος σε σφάζει για να σου επιβάλει κάτι, εσένα σε ενοχλεί το τι θέλει να σου επιβάλλει;

Βέβαια εσύ κάνεις μια διαφοροποίηση μεταξύ Ισλαμισμού και ΚΑΤ ΕΠΙΦΑΣΗΝ Χριστιανισμού! Άλλο όμως κατ' επίφασην Χριστιανισμός και άλλο Χριστιανισμός. Πρακτικά είναι αντίθετα όπως το λες κι εσύ. Ο Χριστιανισμός, εκ φύσεως, απ' όσο τον έχω γνωρίσει εγώ στο σήμερα, ούτε σφάζει, ούτε επιβάλλει, όταν Ισλαμισμός και Εβραϊσμός (Σιωνισμός) το κάνουν.

@ Alitaras

- «Πάντως εγώ είμαι υπέρ της μη ανέγερσης τζαμιών για τους μουσουλμάνους... Αλλά πρωτα πρέπει εμείς να δώσουμε το καλό παράδειγμα: Να αρχίσουμε να γκρεμίζουμε τους δικούς μας ναούς!!!»

Εγώ είμαι υπερ του οι Μουσουλμάνοι να έχουν Τζαμιά στις μουσουλμανικές χώρες, οι Χριστιανοί στις Χριστιανικές κτλ, και σίγουρα κατά του να τα γκρεμίσουμε όλα (μηδενισμός!).

Είναι μάλιστα εκτός πραγματικότητας ο ισχυρισμός σου να δώσουμε εμείς παράδειγμα - χωρίς καν να έχεις ρωτήσει αν οι άλλες πλευρές ενδιαφέρονται για τέτοιο παράδειγμα. Επίσης αν το καλοσκεφτείς, πολύ λιγότερες είναι οι Ορθόδοξες Εκκλησίες, παρά τα Τζαμιά στον κόσμο! Αν κάποιος λοιπόν πρέπει να δώσει το καλό παράδειγμα, πρέπει να είναι αυτός που έχει τους περισσότερους ναούς.

@ WrongTendency (2)

- «δεν επιρεαζουν την καθημερινοτητα μας οι θρησκειες?», φυσικά την επηρεάζουν. Όπως μας επηρεάζει την ζωή και η ύπαρξη ανθρώπων με διαφορετικές ιδεολογίες από εμάς. Δεν είναι κακό αυτό. Είναι φυσιολογικό.

- «Συνδεεται η οχι συνταγματικα με το κρατος στο οποιο ειμαι πολιτης;», συνδέεται. Επίσης αυτό δεν είναι κακό, γιατί η πλειοψηφία (κατά ποσοστό πάνω από 80%) επιθυμεί αυτή την σύνδεση! Θα ήταν κακό να συνδεόταν αν αυτή την σύνδεση την επιθυμούσε η μειοψηφία - όπως και κακό να μην συνδέεται ενώ το επιθυμεί η πλειοψηφία. Εκτός φυσικά, κι αν είστε αντίθετοι με την Δημοκρατία και κατά συνέπεια με την Ελληνική κοινωνία.

- «Μπορω να μην πληρωσω φορολογια για τους μισθους των ιερεων?», όχι. Απ' όσο έχω ακούσει η Εκκλησία έδωσε πολλά χρήματα και εδάφη στο Ελληνικό κράτος για να σταθεί στα πόδια του, με το μόνο αντάλλαγμα να πληρώνονται οι ιερείς από το κράτος αυτό. Αλλά ακόμα και αν δεν το δέχεσαι αυτό, σκέψου πάλι ότι το 80%+ διαφωνεί με εσένα - Δημοκρατικά δηλαδή το να πληρώνει κάποιος φόρους για τους ιερείς είναι αποδεκτό. Τέλος, το ότι πληρώνεις μισθούς για τόσους άλλους άσχετους και κομπιναδόρους δεν σε ενοχλεί, και σε ενοχλεί που πληρώνεις σε κάποιους που ικανοποιούν θετικά ένα αίσθημα του 80% του πληθυσμού;

- «Οσο η "πνευματικοτητα" καποιων,επηρεαζει την δικη μου ζωη ως πολιτη εχω καθε δικαιωμα να εκδηλωνω την -πολιτικη- μου αντιθεση», Συμφωνώ. Να την εκδηλώνεις, όχι να την επιβάλεις στην πλειοψηφία! Όπως κάπου άκουσα τον Άνθιμο να λέει: «Αν ο κόσμος κρίνει ότι δεν χρειάζεται την εκκλησία (Δημοκρατικά) τότε φυσικά και να αποσυνδεθούμε από το Ελληνικό κράτος». Μου έκανε εντύπωση που το είπε αυτό! Είναι το πιο σωστό - αυτή είναι και η δική μου θέση! Ποια άλλη θρησκεία (από τις μεγάλες) το λέει αυτό;

Ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός δεν είναι επεκτατική θρησκεία. Ίσως στο παρελθόν να ήταν, όχι ποιά! Όλοι γνωρίζουμε ότι οι νέοι δεν έχουν πια τόση πίστη όσο οι παλιότεροι (Κι εγώ θεωρώ πως είμαι περισσότερο αγνωστικιστής, και όχι τόσο Χριστιανός - εκτιμώ όμως τον Χριστιανισμό σαν ιδεολογία πολύ περισσότερο από τις άλλες επικίνδυνες θρησκείες). Σε 2-3 γενιές ο Χριστιανισμός εκ φύσεως θα αποσυνδεθεί από το Ελληνικό κράτος. Αντίθετα, Ισλαμισμός και Σιωνισμός θα έχουν κατακλύσει τον κόσμο!

Σε έρευνα που έγινε (ακόμα περιμένω ένα βιβλίο!) οι νεαροί ισλαμιστές που μεγάλωσαν σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες είναι πολύ πιο φανατισμένοι από τους πατεράδες/παππούδες τους - Απλά αναλογιστείτε το!

Η στάση μου είναι καθαρά, στο να μην μπερδευτούν οι Θρησκείες και να μην πέσουν σε ατομικό επίπεδο, απ' το συλλογικό που είναι τώρα. Η κάθε θρησκεία στον τόπο της, και τόπος κάθε θρησκείας είναι αυτός που επιθυμεί η πλειοψηφία στον τόπο αυτό (Δημοκρατικά). Αν π.χ. γίνει στην Ελλάδα ένα δημοψήφισμα και το 51% πει, ότι θέλει Τζαμιά, ή ότι θέλει να γκρεμιστούν οι Δημόσιοι Χριστιανικοί ναοί, εγώ δεν θα φέρω αντίρρηση! Θα φέρω αντίρρηση όμως αν γίνει οτιδήποτε χωρίς Δημοψήφισμα! ..

Πραγματικά. Δείτε το Βίντεο του "Αλέξανδρος Σούτσος" ( http://www.break.com/usercontent/2009/2/Fitna-Documentary-about-Islam-66... ) και θα καταλάβετε για τον Ισλαμισμό. Είναι μια φανατική ιμπεριαλιστική φασιστική θρησκεία πίστης και βίας. Και αν ψάξετε θα βρείτε πολλά περισσότερα στο internet. Αυτό είναι το καλύτερο βίντεο που αναδεικνύει αυτά τα πράγματα.

Δείτε επίσης και για την Εβραϊκή/Σιωνιστική θρησκεία κάποια πράγματα στο internet:

http://www.scribd.com/doc/18950851/-Notes

Κι αυτός που τα έβγαλε στη φόρα και τα μάθαμε, εσείς τον λέγατε Φασίστα κ.τ.λ. Για τους πραγματικούς φασίστες όμως, φανατικούς και θρησκόληπτους ιμπεριαλιστές ρατσιστές κάνετε ΜΟΚΟ. Τόσο ανώριμοι είστε μερικοί μερικοί...

Ειδικά αν ψάξετε στο internet θα δείτε πολλά αξιόλογα. Εσείς ως Αριστεροί, θα έπρεπε πρώτοι απ' όλους να καταδικάζετε αυτές τις «άρρωστες» θρησκείες και να αφήσετε για το τέλος τον Χριστιανισμό ο οποίος δεν διδάσκει τέτοια απάνθρωπα φασιστικά και ιμπεριαλιστικά πράγματα. Αλλά κάνετε ακριβώς το αντίθετο! Μάλλον σας επειδή είναι πιο εύκολο - σαν παιχνίδι, όταν στα δύσκολα δεν σας καίγεται καρφί. «Τα παιδία παίζει» δηλαδή.. αγνοώντας όμως τι κρύβεται πίσω από το μίσος για τον Χριστιανισμό... Όταν θα ανοίξετε τα ματάκια σας ίσως να είναι αργά. Γιατί οι άλλοι δεν είναι Χριστιανοί, και δεν παίζουν - ούτε γυρνάν το άλλο μάγουλο.. απλά σφάζουν!...

Και δεν έχει καμία σχέση αυτό με μίσος κτλ. Έχει απλά με αντίληψη της πραγματικότητας, την οποία εσείς αγνοείτε. Κατηγορείτε συνέχεια αυτούς που δεν μιλάν, αντί να αντιταθείτε σε αυτούς που διεκδικούν θρησκευτική κυριαρχία ακόμα και με τη βία, και που σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να σας αφήσουν να μιλάτε όπως μιλάτε κατά του Χριστιανισμού.. Όταν ξυπνήσετε βέβαια από τον ιδεολογικό σας ύπνο, θα είναι αργά...

Αν θέλετε να καταργήσετε τις θρησκείες, καταργήστε πρώτα τις Φανατικές Ιμπεριαλιστικές θρησκείες... Σε διαφορετική περίπτωση, μας βάζετε σε κίνδυνο όλους, κάτω από τουλάχιστον έναν θρησκευτικό Ιμπεριαλιστικό Φασισμό...

Σημειώνω τις 2 παραγράφους κλειδιά - ΟΥΣΙΑΣ από όλο το κείμενο:

1. «Τα ποσοστά αυτών που θεωρούν ότι στην Ελλάδα γίνονται διακρίσεις είναι κατά πολύ μεγαλύτερα από τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο στην Ευρώπη.»

2. «Την ίδια στιγμή, μόνο το 6% των Ελλήνων, που αποτελεί το χαμηλότερο ποσοστό από τις 30 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, δηλώνει ότι έχει δεχτεί ο ίδιος διακρίσεις. Ο ευρωπαϊκός όρος είναι 16%.»

Δηλαδή, η Ελλάδα είναι η Χώρα με το Χαμηλότερο ποσοστό Ρατσισμού στην Ευρωπαϊκή ένωση (6% - όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 16%), ενώ οι ίδιοι κατά μεγαλύτερο ποσοστό πιστεύουν ότι υπάρχει ρατσισμός στην Χώρα τους!!!!!!

Ερμηνεύσεις εδώ:

http://area51gr.blogspot.com/2009/11/blog-post_11.html

Πολύ «συνομωσιακό» το άρθρο!... Όλοι θέλουν την εξουσία αλλά κανείς δεν ξέρει το μέλλον της ΝΔ, επεμβαίνει ο Αβραμόπουλος για συμμαχίες, και ο Καρατζαφέρης περιμένει με κάθε τρόπο να κάνει κόλπα για να βγει αρεστός!...

Όπως λέει και ο Mind: «στοχος του (Καρατζαφέρη) ειναι η εξουσια»... Γι' αυτό είναι ο μόνος που αξίζει από τους τρεις. Ενδιαφέρεται για την Εξουσία - και το έχει δηλώσει και ο ίδιος δημόσια - γιατί μόνο μέσα από την εξουσία μπορεί να κάνει κάτι θετικό (κατ' αυτόν) γι' αυτό το τόπο!.. Και έχει πλάι του μεγάλους Ιδεολόγους και όχι οπορτουνιστές όπως οι "εκπολιτισμένοι καπιταλιστές Ευρωπαίοι".. Όλοι σχεδόν οι άλλοι από τα μεγάλα κόμματα (λεγόμενα και εκπολιτισμένα Ευρωπαϊκά - οπορτουνιστικά)ενδιαφέρονται για την οικονόμα (όπως έχει αποδειχτεί εμπράκτως!). Απ' τα δε μικρά, όλοι οι άλλοι κάνουν λαϊκιστικά τα αθώα πρόβατα - ότι ταχαμ δεν ενδιαφέρονται για εξουσία (τότε τι ανέβηκαν στην βουλή να κάνουν;).

Βλέπω έχουμε φτάσει στο σημείο, αδιακρίτως να κατηγορούμε όποιον ενδιαφέρεται να κυβερνήσει αυτό τον τόπο - έχοντας φυσικά την εξουσία που του δίνει ο λαός!.. Παραδόξως από όλο αυτό το κατηγορητήριο μένει απ' έξω η Αριστερά.. Λες και αυτή (και κατ' επέκταση οι δικοί της, όπως εσείς) δεν ενδιαφέρεται να πάρει την εξουσία! Μεγάλη υποκρισία ρε παιδιά!... ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!...

Άντε καλημέρα!