alexsoutsos

Ημερομηνία εγγραφής:
15 Ιανουάριος 2009, 20:39:21
Σχόλια:
107

Τα σχόλια του χρήστη

Συγνώμη αλλά χάσατε έναν αναγνώστη. Οι λόγοι; Αναφέρθηκαν πολλάκις παρακάτω.

ΜΑ ΟΛΑ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ (βλ. ειδήσεις-σχόλια-μονόστηλο);
Δεν ξέρω αν φταίει η εγκεφαλική μου δομή αλλά όταν κάτι βρίσκεται στο κέντρο (ή ίσως και λίγο δεξιά) το διαβάζω πιο ευχάριστα. Όπως δηλαδή ήταν κάποτε. Εγώ ήμουν αυτός που τσίρηζα εναντίον του παλιού-καλού-δυσλειτουργικού site. Άμα ήξερα ότι είχατε κάτι τέτοιο στο νου σας...θα το διπλοσκεφτόμουνα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να συνεχίσω να διαβάζω τα σχόλια εδώ (περίπου το 50% της καθημερινής μου ενασχόλησης στο τβχς).
Νιώθω ότι διαβάζω Αραβικά...

Εκεί δεν σκάβουν θεμέλια.

Εναποθέτουν απλά το σπίτι πάνω στο έδαφος και γύρω-γύρω μια καλή στρώση σιλικόνης (το υπερόπλο τους μαστορέματος για όσους γνωρίζουν)...

Μια ερώτηση (προβοκατόρικη;) προς ΤΒΧΣ:

Μπορείτε να μας πείτε πόσα ακριβώς παρόμοια άρθρα σας έμειναν ακόμα για να αποσύρουν τις μηνύσεις (και τις υπουργικές επιπλήξεις?) προς την σελίδα σας;

Πείτε μας: 5-10 ακόμα και μετά θα πάρουμε άφεση αμαρτιών και δεν θα μας ξαναενοχλήσουν....

Πείτε μας για να ξέρουμε και να μην βγαίνουμε έξω από τα ρούχα μας κάθε φορά που ανοίγω τον firefox...

Δεν έχω τις γνώσεις ούτε και το χρόνο (αλλά ακόμα και αν τον είχα, πάλι δεν θα είχα τις γνώσεις) για να προσθέσω κάτι στην αρκετά ενδιαφέρουσα συζήτηση που αναπτύξατε κυρίες και κύριοι.

Απλά να πω πως κρατήθηκε υψηλότατο επίπεδο σχολιασμού κρίνοντας από τον τρόπο που απαντάτε ο ένας στον άλλον και από την γενική ουσία των κειμένων σας. Διαβάζοντας σας είδα καινούριες (για μένα τον μικρό) οπτικές γωνίες σε σχέση με το τρίπτυχο καπιταλισμός-σοσιαλισμός-καταστροφή περιβάλλοντος.

Ευχαριστώ.

@panatsopa

Καταρχήν, πολύ καλησπέρα συνάδελφε.

Κατά δεύτερον δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που αναφέρεις (ιδιαίτερα ως προς το Σύνταγμα). Όμως επειδή πρόσθεσα αυτό το άρθρο για σχολιασμό δεν ήθελα να γίνω εντελώς προκατειλημμένος (θα μου πεις: "πως να μην είναι κάποιος όταν βλέπει αυτό το ΟΝΟΜΑ;") πριν καν διαβάσει κάποιος τις σκέψεις του.

Θέλησα να καταστεί σαφές εξ αρχής ότι δεν έχω καμία σχέση με τον κ.Π.

Το αντίθετο, ίσως;

"Μόνο ότι χρησιμοποιείς ιστοσελίδα αυτού του ανθρώπου, που δεν ξέρει να μιλάει, βγαίνει σε κανάλι και βρίζει (!) πολίτη και κορδώνεται ότι έβγαλε το "Μεγάλο Πεύκο" και ότι είναι ο μέγας πεζοναύτης, θα σε μαυρίσουν, όχι μόνο θα σε κοκκινίσουν. Ήπια στα λέω. "

Όσο άμπαλος και αν είναι πολιτικά ο Πλεύρης, δεν αναιρεί το γεγονός ότι στις 3 παρόμοιες αναρτήσεις του τβχς δεν φάνηκε και το σκεπτικό των "δεξιο-αριστερών".

Όσο κοντόφθαλμο και αν είναι αυτό...το σκεπτικό.

---

Και εσύ τι είσαι, Σούτσε Α.; Ο σωτήρας της πολυφωνίας;

Όχι απλώς θεώρησα ότι θα υπήρχαν και άλλοι με την απορία μου...

ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΑΝΤΆΝΕ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ (στην απόφαση του ΕΔΑΔ);

Αυτά.

Κάθε λίγο και λιγάκι σκουντουφλάω πάνω σε "ωραία" άρθρα...θα καταλάβετε όλοι τι εννοώ. Απλώς μου είναι λίγο δύσκολο να πω την φράση"ακροδεξιά" άρθρα καθότι είναι γνωστή η τακτική των εθνοσωτήρων να μηνύουν όποιον τους αποκαλεί κάτι περισσότερο από "δεξιο-αριστεριστές"...

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΣΑς ΓΙΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΜΑ! Όμως, παρακαλώ μην το διαγράψετε το ποστ. Βαριέμαι να το ξαναβάζω...

Το αναρτώ εδώ για σχολιασμό καθώς (όσο σατανικό και αν ακούγεται) αναφέρει κάτι το ενδιαφέρον στην μέση περίπου.

ΙΔΟΥ το άρθρο του κυρίου Πλεύρη (υιός) σχετικά με τα θρησκευτικά σύμβολα στα σχολεία:

---

....του Αθανάσιου Κων. Πλεύρη

δικηγόρου, διδάκτορα ποινικού δικαίου

βουλευτή Α’ Αθηνών του ΛΑ.Ο.Σ. || 27. Νοεμβρίου 2009 | 20.10

-Αντισυνταγματική η αποκαθήλωση εικόνων από τα σχολεία

Τον τελευταίο καιρό πολύς λόγος γίνεται για την ανάγκη αποκαθήλωσης της εικόνας του Χριστού από τα σχολεία, θέση που πιστά υπηρετούν οι θιασώτες της παγκοσμιοποίησης και μη-κυβερνητικές οργανώσεις που χρηματοδοτούνται από περίεργα κέντρα, όπως το Ίδρυμα Σόρος. Επιχείρημα προς αυτήν την κατεύθυνση στάθηκε η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) αναφορικά με την περίπτωση της Ιταλίας.

Παρότι η απόφαση αυτή αφορά μία μόνο περίπτωση και άλλο κράτος, οφείλω εκ των προτέρων να τονίσω ότι οποιαδήποτε προσπάθεια αποκαθήλωσης της εικόνας του Χριστού από τα σχολεία προσκρούει ευθέως στο Σύνταγμα. Όπως είναι γνωστό, το Ελληνικό Σύνταγμα υπερισχύει κάθε διεθνούς συνθήκης. Ειδικώς αναφορικά με την ΕΣΔΑ (την σύμβαση βάσει της οποίας δικάζει το ΕΔΔΑ), αυτή βάσει του άρθρου 28 παρ. 1 υπερισχύει κάθε αντίθετης διατάξεως απλού νόμου, αλλά κατισχύει έναντι του Συντάγματος. Με απλά λόγια, όταν οι διατάξεις της ΕΣΔΑ και οι αποφάσεις του ΕΔΔΑ έρχονται σε αντίθεση με το Σύνταγμα, εφαρμόζονται αυτές του Συντάγματος και μόνο.

Το ελληνικό Σύνταγμα προστατεύει στο άρθρο 13 την ανεξιθρησκεία, υπό την έννοια της ανοχής όλων των γνωστών θρησκειών και της ανεμπόδιστης λειτουργίας τους, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι θρησκευτικά ουδέτερο. Στο άρθρο 3 γίνεται σαφής αναφορά σε επικρατούσα θρησκεία, τη θρησκεία της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, ενώ αναφορικά με την Παιδεία στο άρθρο 16 παρ. 2 ορίζεται ότι έχει σκοπό την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης. Δηλαδή, είτε αρέσει είτε όχι σε κάποιους πεφωτισμένους διεθνιστές, το Σύνταγμά μας ρητώς μιλά για ανάγκη σφυρηλάτησης εθνικής (προφανώς της ελληνικής) και θρησκευτικής (προφανώς, σε συνδυασμό με το άρθρο, της ορθοδόξου) συνείδησης.

Επομένως, το Σύνταγμά μας δεν είναι θρησκευτικά ουδέτερο, ευθέως αναγνωρίζει την πίστη της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού ως επικρατούσα και επιβάλλει, προς λύπη των αθεϊστών και των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, τον θρησκευτικό όρκο κατά την ανάληψη των βουλευτικών καθηκόντων. Οποιαδήποτε λοιπόν προσπάθεια αφαίρεσης της εικόνας του Χριστού από δικαστήρια και σχολεία προσκρούει ευθέως στο άρθρο 3 του Συντάγματος, ενώ ειδικά για τα σχολεία και στο άρθρο 16 παρ. 2.

Δυστυχώς για όσους με εντολές ξένων κέντρων απεργάζονται την αεθνική και άθεη κοινωνία, θα πρέπει να ξέρουν ότι ο συντακτικός νομοθέτης φρόντισε ήδη από το 1975 να τους κόψει την όρεξη. Συνεπώς η κυβέρνηση, εάν ενδώσει στις εντολές των ξεπουλημένων, πέρα από την ηθική κατακραυγή θα έχει λειτουργήσει και ενάντια στο Σύνταγμα.

Το άρθρο αυτό εκτυπώθηκε από τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

4. Δεκεμβρίου 2009

πηγή:

http://www.metopo.gr/article.php?id=4096

Κύριε Κούλογλου,

εάν τον επόμενο μήνα έρθετε και με περίσσια περηφάνια μας αναρτήσετε τα αδιάψευστα στοιχεία του google analytics ως "είδηση" του στυλ..."Δείτε τι καλά που πάει το site; Από 700.000 στο 1 μύριο" μην νομίζετε ότι αυτό θα συμβαίνει από την υψηλή ποιότητα των αναδημοσιεύσεων σας.

Και για να μην γίνομαι κακός απλά να πω πως...προτιμώ να διαβάζω 10 σχόλιά σας παρά 1 του Μπαζιώ...

Αλλά δυστυχώς βλέπω 30 του Μπαζιώ και 1 δικό σας.

Και ακόμα χειρότερα;

1 "είδηση" του Μπαζιώ και... 1 δικιά σας.

Όσοι συμφωνείτε σηκώστε το χέρι (θα γίνει μυστική φωτογράφιση των συμφωνούντων...)

Συμμετέχω...

Από ΤΩΡΑ μέχρι αύριο, λοιπόν.

---------------------------------

ID σχολίου: 228393 [Αναφορές: 0 | 1 | 10]

Δημοσίευση: 24-11-2009 18:54 από Mind the Gap

Το σχόλιο προτείνεται αυτόματα λόγω αριθμού αναφορών.

@ Ολους τους Ανεντιμους Σχολιαστες

Ας δοκιμασουμε λοιπον το TVXS ατην Ναζιστικη του εκδοχη, ενα μικρο αλλα πολυ ενδιαφερον κοινωνιολογικο πειραμα.

Απο τωρα και για ενα 24ωρο Δλδ μεχρι αυριο στις 19 00 ας παψουμε ολοι εμεις οι "μη εντιμοι", που αρνουμαστε να γινουμε "Μπαζιωτοπουλοι", να γραφουμε στο TVXS.

Ας μην κανουμε Login και ας παρακολουθησουμε, απ εξω, και εμεις αλλα και το ιδιο το ΤΒ Χωρις Σχολιαστες πως θα ειναι η σελιδα με μονα τα troll και τους αρρωστημενους φασιστες καθε ειδους.

Ας δει το ΤΒΧΣ πως ειναι ο πλουραλισμος του κυρ Παναη !

Ειναι απλα μια προταση, οποιος θελει ακολουθει εγω ξεκινω την "αποχη" τωρα.

Συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο (που δεν έγραψα παρά αντέγραψα, εγώ)...

Απλώς ήθελα να δείξω σε όσους "χάθηκαν" στον υπέρογκο αριθμό σχολίων, την διαφορά πνεύματος.

Για αρχή η απάντηση του Lefteris Sfak ως προς το "κείμενο-σχόλιο" του κ. Μπαζιωτόπουλου.

Στην συνέχεια η απάντηση του τελευταίου στον πρώτο...

----------------------

ID σχολίου: 227549 [Αναφορές: 0 | 0 | 10]

Δημοσίευση: 24-11-2009 02:23 από Lefteris Sfak

Το σχόλιο προτείνεται αυτόματα λόγω αριθμού αναφορών.

Έχει βάση η άποψη που λέει ότι το TVXS έχει ταυτιστεί με συγκεκριμένους ιδεολογικούς χώρους; Η ερώτηση προκύπτει μετά από την ανάγνωση κάποιων σχολίων που προηγήθηκαν και έθιγαν το θέμα. Ναι, έχει βάση κατά τη γνώμη μου, και αυτό αφορά όχι την αρθρογραφία αλλά το χώρο των σχολίων. Μερικές φορές η άρνηση απέναντι στην άλλη άποψη (τη μη αριστερίστικη ή τη μη αναρχική) αγγίζει τα όρια της μισαλλοδοξίας... Έχω την εύνοια της τύχης να μην απέχω πολύ από αυτές τις ιδεολογίες, με αποτέλεσμα να έχω σπάνιες προστριβές, έχω δει όμως πολύ αξιόλογους σχολιαστές (π.χ. psaranto) να αποχωρούν ενοχλημένοι από την εικόνα "χωραφιού".

Αλλά ξέρετε κάτι; Εμένα μ' αρέσει να συζητάω με "μισαλλόδοξους", αν πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Θα ομολογήσω ότι τα κριτήριά μου είναι υποκειμενικά. Θεωρώ ότι είναι διαφορετικής ποιότητας η μισαλλοδοξία του φασίστα από αυτή του οργισμένου νιάτου. Έχω υπάρξει οργισμένο νιάτο (αν και εντός πλαισίων θα έλεγα) και μπορώ να πω ότι κατανοώ αυτούς που οργίζονται - ακόμη και έξω από πλαίσια- όταν πιστεύουν σ' εναν καλό σκοπό.

Έχω υπάρξει "μισαλλόδοξος", αν και χωρίς συνειδητό ιδεολογικό στίγμα: με την έννοια ότι μέχρι τα 28-30 έτρεφα πολύ μικρή κατανόηση για κάποιες νοοτροπίες, που θεωρούσα συμβιβασμένες ή μικροαστικές. Τώρα πλέον δεν βγάζω τόσο εύκολα καντήλες, γιατί έχουν δει πιο πολλά τα μάτια μου (είμαι 36), έπεσε και λίγο νερό στο κρασί... και η οξύτητα των αιχμών μου έχει αμβλυνθεί αισθητά. Δεν μπορώ να πω αν είναι καλύτερα έτσι, ίσως και όχι, πάντως σε καμία περίπτωση δεν μου είναι ξένο το ακραίο συναίσθημα αηδίας και αντιπάθειας προς τη συμβατική σκέψη. Μερικές φορές όμως (μπορώ επίσης να το πω από προσωπική πείρα) όταν εκτονώνεται αυτό το συναίσθημα, αγγίζει τα όρια μιας απαξίωσης σχεδόν φασιστικής. Έχω ενοχλήσει ή πληγώσει ανθρώπους με τον απαξιωτικό αυτόν τρόπο. Είναι λάθος να είμαστε τόσο απόλυτοι, αλλά από την άλλη μεριά δεν μπορώ να κουνήσω το δασκαλίστικό μου δάχτυλο σε κανέναν. Όποιος θέλει να το καταλάβει, θα το καταλάβει όταν και αν έρθει η ώρα. Δημοκρατία είναι να αφήνεις τον άλλον να κάνει λάθος.

Υπάρχει βέβαια ένας μισαλλόδοξος σχολιαστής στο TVXS, με τον οποίον μου είναι αδύνατον να συζητήσω ή έστω να βριστώ. Η επιθετικότητα κάποιων σχολίων του και η παντελής έλλειψη ευαισθησίας ή τακτ απέναντι στο συνομιλητή, με έβγαλαν νοκ-άουτ από την πρώτη στιγμή. Άντεξα μόλις 2-3 γύρους σχόλια μαζί του, όταν πρωτοεμφανίστηκε στο σάιτ, προ 6 μηνών τουλάχιστον. Από τότε αρνήθηκα να εμπλακώ ξανά σε διάλογο μαζί του. Μιλάω για τον κ. Παναγιώτη Μπαζιωτόπουλο.

Η επιθετικότητα ορισμένων σχολίων του κ. Μπαζιωτόπουλου είναι απρόκλητη (ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΕΚΧΥΔΑΪΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΝΟ). Μόνιμη επωδός προς τους διαφωνούντες ένα δασκαλίστικο στιλ "άκου να σου πω εγώ μωρέ τσουτσέκι που δεν ξέρεις τίποτα". Κανονικά οι διαχειριστές θα έπρεπε να τον έχετε διαγράψει προ πολλού για τρόλινγκ, με βάση τα όρια που εσείς έχετε θέσει. Δεν είναι ζήτημα άποψης αλλά καλών τρόπων. Επιπλέον είναι ζήτημα άκρως επίκαιρο: αυτή την εποχή που δημοσίως εκφράζετε την ανησυχία σας για τη συμπεριφορά των σχολιαστών και για τις ενδεχόμενες συνέπειες που μπορεί να υποστεί το σάιτ, επιλέξατε την επιβράβευση ενός λίγο-πολύ τρολ που επιδίδεται σε προσωπικές επιθέσεις και που, ακόμη και όταν δεν χρησιμοποιεί βρισιές, είναι σαν να βρίζει με τον πιο αισχρό τρόπο.

Ελάσσονος σημασίας είναι το ότι διαφωνώ με τον κ. Μπαζιωτόπουλο. Δεν είμαι αναρχικός, παρότι μ' αρέσουν κάποια στοιχεία της αναρχικής ιδεολογίας (τσιμπολογάω κατά βούληση). Βρήκα πάντως πολιτικά πολύ αξιοπρεπή και συνεπή την επιστολή της Κωνσταντίνας Καρακατσάνη. Αδιάφορο εδώ το αν εμπλέκεται ή όχι στους "Πυρήνες". Είναι σίγουρα συνεπής στα πιστεύω της. Και πουθενά στην επιστολή της δεν "αναλαμβάνει ευθύνη". Το αντίθετο, αρνείται τις κατηγορίες και καταγγέλλει μία σκηνοθεσία εναντίον της. Ίσως λοιπόν ο κ. Μπαζιωτόπουλος μπέρδεψε την επιστολή της με την προκήρυξη μη ανάληψης ευθύνης του ΕΑ; Ποιος ξέρει; Πάντως σε γενικές γραμμές το έντιμο άρθρο είναι εκτός θέματος...

Για το φέρεσθαι του συγκεκριμένου ατόμου ως σχολιαστή και όχι για την άποψή του, θεωρώ απαράδεκτη τη δημοσίευση του επίμαχου κειμένου. Αν μη τι άλλο, αν θέλατε να αναδείξετε το ότι υπάρχει και άλλη άποψη πλην της αριστερίστικης και αναρχικής, υπάρχει π.χ. ο πολιτισμένος κ. Καράμπελας, που μπορεί να γράψει δυο αράδες με συνοχή (και που αρνούμαι να φανταστώ ότι θα έγραφε ποτέ για καρκίνους, γύψους κλπ). Επιπλέον έχει αποδείξει ότι μπαίνει για να σχολιάσει και για να συζητήσει (παρά τις κόντρες και την απουσία διάθεσης από τους συσχολιαστές), και όχι για να θίξει, ούτε για να προβοκάρει και να παρεκτρέψει τις συζητήσεις ή να τραμπουκίσει υπέρ κομματικών θέσεων. Και ασφαλώς υπάρχουν και άλλοι σχολιαστές με μετριοπαθείς απόψεις, των οποίων η ανάδειξη θα έκανε και καλό στην εικόνα σας, αν αυτό ήταν που θέλατε τελικά.

Η ελευθερία λόγου που δικαιούται ο κ. Μπαζιωτόπουλος θα έπρεπε να εξαντλείται στα σχόλιά του. Αυτά δεν θα του τα απαγόρευα, αν τύχαινε να βρίσκομαι στη θέση σας, για λόγους ιδεολογίας: δεν είμαι της άποψης ότι αυτό που δεν μας αρέσει πρέπει να κρύβεται κάτω από το χαλί ή πίσω από το δάχτυλό μας. Ούτε ότι πρέπει να φιμώνεται. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα έφτανα στο άλλο άκρο να τον επιβραβεύσω με μία άνευ όρων (ασχολίαστη δηλαδή εκ μέρους σας) δημοσίευση. Έστω και αν το σχόλιο ήταν μία απλή επεξήγηση από μέρους σας ότι πρόκειται για δημοσίευση κατόπιν αιτήματος. Η επεξήγηση έγινε αργά και θα μπορούσε να προστεθεί και στο σώμα του άρθρου, αλλά δεν το κάνατε. Και επιπλέον (λυπάμαι, είμαι φιλόλογος, δεν μπορώ να κάνω κάτι με αυτό το χούι) ο τίτλος ήθελε εισαγωγικά: αλλιώς η θέση για έντιμη απάντηση φαίνεται δική σας και όχι του κ. Μπαζιωτόπουλου.

Αν πάλι η απόφαση να δημοσιεύσετε τον κ. Μπαζιωτόπουλο ήταν για να προκαλέσετε κλικ και σχόλια, φοβάμαι ότι το πετύχατε μεν, αλλά δεν ξέρω αν θα έχει την ίδια επιτυχία την επόμενη φορά. Πολλοί σχολιαστές από αυτούς που τσιμπάνε, μάλλον βαρυστομάχιασαν απόψε.

Αν τέλος επιλέξατε αυτό τον τρόπο για να μας πείτε ότι δικό σας είναι το καράβι και θα τραβήξει προς τα εκεί που εσείς θέλετε (και όποιος δεν θέλει ας πηδήξει), αυτό είναι το αυτονόητο: ιδιωτική επιχείρηση είστε. Κανείς δεν μας υποχρεώνει να σχολιάζουμε εδώ, επιλογή μας είναι, και προσωπικά δεν θα σας κρατήσω κακία αν ως TVXS αποφασίσετε να εξελιχτείτε σε κάτι άλλο που δεν δικαιώνει τις προσδοκίες μου. Θα συμφωνήσω όμως με κάποιους προλαλήσαντες ότι υπήρχαν πιο απλοί και ευγενικοί τρόποι από τη δημοσίευση των (κακώς) κειμένων του κ. Μπαζιωτόπουλου, για να δηλώσετε κάτι τέτοιο.

---------Η απάντηση του κ. Μπαζιωτόπουλου.

Lefteris Sfak,

Καταπληκτικό !!! το επαναλαμβανόμενο και ασυνάρτητο σεντόνι σας κύριε φιλόλογε...

Το να μπω σε επιχειρήματα με αυτό την άλογο και σχοινοτενές υβρεολόγιο είναι εκτός συναγωνισμού... και με ξεπερνά!!!

Εγώ όμως, σε αντίθεση με σένα κύριε φιλόλογε δεν απομακρύνομαι από τον διάλογο όταν βέβαια υπάρχει διάλογος και όχι σάλτσα από ρίζα Μαγκουφάνας...

Και μπορεί μερικοί φιλόλογοι να αγαπούν την Μαγκουφάνα κάνοντας και τα παιδιά κατ εικόνα και ομοίωση του δικού τους προφίλ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτή η ανικανότητα μπορεί να συγκαλυφτεί εδώ..

Το τι είπε η Κωνσταντίνα φίλε μου το κατανόησα πλήρως και με μεγαλύτερη επάρκεια από σένα... εξ όσων φαίνεται από τα σχόλιά σου.

Τα όσα είπα είναι επίσης πολύ σαφή... και καθόλου προσβλητικά ή υποτιμητικά.

Οι προτάσεις σου για φίλτρα και απαγορεύσεις συνάδουν στο Σταλινικό σου προφίλ αλλά σε κανένα σοβαρό αναρχικό πρότυπο εκτός από το ΣΥΡΙΖΑΙKO της εξωκοινοβουλευτικής μετάλλαξης...

Τα περί γύψου είναι δικές σου βρωμερές προσθήκες(σκοπιμότητες)...

Τα περί καρκινωμάτων είναι δικός μου παραλληλισμός και έχει σαφέστατο στόχο.

Έτσι λειτουργούν οι κοινωνίες όταν ο πλουραλισμός από έκφραση γνώμης γίνεται παραγεμιστή κατσαρόλα...

Και εκείνα τα περί προσβολής της Κωνσταντίνας να λείπουν διότι και το δικό σου παραφιλολογικό παραλήρημα δεν τo χρειάζεται.

Το ίδιο ισχύει και για το TVXS

Όταν ο κύριος Κούλογλου χρειαστεί την άποψή σου είμαι βέβαιος ότι θα την ζητήσει...

Δεν θα χρειαστεί την μικρότητα και την νανοσύνη των ευφυϊμάτων σου για να πράξει δεόντως...

Να συμπληρώσω ότι αν εδώ είναι σφηγκοφωλιά μερικών υστερικών αναρχοαριστερών της κατσαρόλας, το ίδιο μου κάνει...

Εγώ θα τα λεω ελεύθερα και θα βαράω κατά βούληση με όση διαφάνεια και ευθύτητα διαθέτω...

Τα κόκκινα με διασκεδάζουν!!!

Δείχνουν το τραγικό έλλειμμα φαντασίας και επιδεξιότητας ιδεών και εκφράσεων έξω από το κλισαριό της καθοδήγησης που έλαβαν... οι κοκκινοβαθμολογούντες...

Αποτελούν όμως και ενδιαφέρουσα στατιστική της συχνάζουσας εδώ ελλειμματικής νόησης...