«Εντός του 2018 πρόκειται να βρίσκεται σε λειτουργία το σύνολο του δικτύου των γραμμών του μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ στο τέλος του 2014, το αργότερο στις αρχές του 2015, θα είναι έτοιμος ο βασικός κορμός μήκους 9,6 χλμ», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.

Ads

Ο υφυπουργός επισκέφθηκε, το μεσημέρι, το σταθμό του μετρό Ευκλείδη, επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως, όπου θα αφιχθεί ο πρώτος μετροπόντικας στο τέλος Φεβρουαρίου, ενώ ένα μήνα αργότερα πρόκειται να πιάσει δουλειά και ο δεύτερος.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Μαγκριώτης αναφέρθηκε στην προσπάθεια να ξεπεραστούν τα μεγάλα προβλήματα, που διαπιστώνονται κατά την κατασκευή των γραμμών, αλλά και να κερδηθεί ο χαμένος χρόνος των προηγούμενων ετών. Χαρακτηρίζοντας το 2010 δύσκολη χρονιά για το μετρό Θεσσαλονίκης, τόνισε ότι το 2011 αναμένεται να είναι σε πλήρη ανάπτυξη όλα τα εργοτάξια. Εξέφρασε, επίσης, την πεποίθηση ότι στο τέλος του 2011 θα υπάρξει ο ανάδοχος για την επέκταση της γραμμής προς την Καλαμαριά. Ταυτόχρονα διαβεβαίωσε ότι «τρέχουν» οι μελέτες για τις επεκτάσεις προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη.

Αναφορικά με τις 37 απολύσεις στο μετρό, εν μέσω των εορτών, ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε ότι τα άτομα αυτά θα απορροφηθούν σε άλλες θέσεις, όπου θα κριθεί αναγκαίο, λόγω φόρτου εργασίας, είτε σε αρχαιολογικές ανασκαφές, είτε σε κατασκευές γραμμών.

Ads