Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή επεμβαίνει στα ασφαλιστήρια συμβόλαια ιδιωτικών προγραμμάτων υγείας, μετά τη διαπίστωση ότι πολλοί ασφαλισμένοι δεν έχουν σαφή εικόνα για το τι υπογράφουν. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα ενημερώσει την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) για τις αποφάσεις της.

Ads

Με επιστολή της προς τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή η ΕΑΕΕ διαβεβαιώνει ότι πρόκειται «να υποστηρίξει σθεναρά κάθε ενέργεια που διασφαλίζει τη διαφάνεια και τη φερεγγυότητα των προγραμμάτων υγείας προς όφελος του καταναλωτή». Ωστόσο προειδοποιεί ότι θα αντιταχθεί σε «κάθε πρωτοβουλία ή διάδοση ανακριβούς πληροφορίας που μπορεί να αποβεί εις βάρος των ασφαλισμένων ή να δημιουργήσει αβάσιμες ανησυχίες στους πολίτες».

«Το υψηλό και συνεχώς αυξανόμενο κόστος των υπηρεσιών υγείας είναι αυτό που δυσχεραίνει την πρόσβαση του πολίτη στις μονάδες υγείας της χώρας και επιβαρύνει αιφνιδιαστικά τόσο τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες που λειτουργούν ως ενδιάμεσος καταναλωτής όσο και τον ίδιο τον πολίτη», σημειώνει η ΕΑΕΕ.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Επιτροπής Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης, η αύξηση του ποσοστού εξαγορών συμβολαίων κλάδου ζωής, η οποία σχολιάστηκε από δημοσιογραφικές πηγές, ήταν 4,5% . Η ΕΑΕΕ υποστηρίζει ότι η αύξηση αυτή που αντιστοιχεί σε 22,7 ευρώ, δηλαδή 0,25% των αποθεμάτων του κλάδου ζωής, είναι μικρή και δικαιολογείται από τις παρούσες οικονομικές συνθήκες.

Ads

Η ΕΑΕΕ υποστηρίζει επίσης ότι η ελληνική και η ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά έχει αντεπεξέλθει μέχρι στιγμής πολύ καλά στην οικονομική κρίση, συνεπής ως προς τις υποχρεώσεις της προς τους ασφαλισμένους.