Η ΕΡΤ κέρδισε, μακράν, χθες το βράδυ τη μάχη της τηλεθέασης στο ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών, με ποσοστά που άγγιξαν το 25%.

Ads

Στη διάρκεια της τρίωρης και πλέον, live μετάδοσης της αναμέτρησης των επτά πολιτικών αρχηγών κινήθηκε σταθερά πάνω από το 22%, φθάνοντας έως και στο 24,38% στο τελευταίο τέταρτο του ντιμπέιτ.

Στη δεύτερη θέση ήταν το Mega με ποσοστά από 12,9% έως 16,6%, και ακολούθησαν ΣΚΑΪ, Alpha, Star, ANT1 και Ε ΤV.

Συνολικά και σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB,  το ντιμπέιτ της Τετάρτης παρακολούθησαν σε όλα τα κανάλια (ΕΤ1, ΕΤ3, Mega, ANT1, Alpha, Star, ΣΚΑΪ, E και Μακεδονία ΤV) 2.788.000 τηλεθεατές, που αντιστοιχούν στο 27,4% του πληθυσμού, ενώ ο αριθμός των τηλεθεατών που παρακολούθησαν την αναμέτρηση έστω και για ένα λεπτό, φθάνει στα 4.996.000, αριθμός που αντιστοιχεί στο 49,3% του συνολικού πληθυσμού.

Ads

image

Ρεκόρ όμως έκανε το ντιμπέιτ και στο Internet και ειδικά, στα social media. ΄Oπως ανακοίνωσε η  ΕΡΤ, τα διαδραστικά δεδομένα του debate έσπασαν κάθε προηγούμενο ρεκόρ αναφορών στο σύνολο της μπλογκόσφαιρας και ιδιαιτέρως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς περισσότερες από 125.000 αναφορές καταγράφηκαν από τις 7 το απόγευμα της Τετάρτης ως τη 1:30 το πρωί, μετά την ολοκλήρωση του debate. Το 90% των αναφορών αφορούσε το επίσημο hashtag της ΕΡΤ, #ERTdebate2015. 106.000 χρήστες παρακολουθούσαν το twitter της ΕΡΤ (@ertsocial), ενώ περισσότεροι από 132.000 άνθρωποι χρησιμοποίησαν της σελίδα facebook της ΕΡΤ κατά τη διάρκεια του debate.

Η μετάδοση του ντιμπέιτ από τη δημόσια τηλεόραση ήταν άψογη και σε επίπεδο τεχνικό και οργανωτικό, καθώς και σε ό,τι αφορά την τελική εικόνα που έφθανε στους τηλεοπτικούς δέκτες.

image

image