Τον γύρο του διαδικτύου κάνει μια διαφήμιση της βρετανικής εταιρίας «Iceland» σε συνεργασία με τη Greenpeace, η οποία δεν προβλήθηκε ποτέ στην τηλεόραση.

Ads

Η διαφήμιση παρουσιάζει την ιστορία ενός ουρακοτάγκου που ζητάει τη βοήθεια ενός μικρού κοριτσιού, επειδή έχει μείνει μόνη εξαιτίας της καταστροφής των δασών στη νοτιοανατολική Ασία.

Η αρμόδια αρχή για την έγκριση διαφημιστικών σποτ στη Βρετανία απαγόρευσε την προβολή της επειδή όπως ανέφερε «προβάλει πολιτικό μήνυμα». Ωστόσο η διαφήμιση ανέβηκε στο youtube όπου και συγκέντρωσε εκατομμύρια προβολές.

Την ίδια στιγμή έχει ξεκινήσει κίνημα για να προβληθεί η διαφήμιση, που έχει συγκεντρώσει πάνω από 670.000 υπογραφές.