Ξεφουσκώνει σταδιακά η μανία με τα tablets, καθώς για ένα ακόμη τρίμηνο οι πωλήσεις τους εμφάνιση πτώση διεθνώς. 

Ads

Οι παγκόσμιες πωλήσεις tabletsστο πρώτο τρίμηνο του 2017 υποχώρησαν κατά 8,5% (στα 36,2 εκατομμύρια τεμάχια) σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC και κατά 10% σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Strategy Analytics.

Η IDC επεσήμανε ότι επρόκειτο για το δέκατο συνεχόμενο πτωτικό τρίμηνο στην αγορά tablets, που είχε γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη κατά την περίοδο 2010-2013 μετά την εμφάνιση του πρώτου iPad.

O αναλυτής της IDC Ράιαν Ριθ, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, δήλωσε ότι πολλοί καταναλωτές πλέον διαπιστώνουν πως μπορούν να ζήσουν και χωρίς tablet, αφού κάνουν τη δουλειά τους με το smartphone ή με τους νέους πολύ λεπτούς φορητούς υπολογιστές (slim laptops).

Ads

Σύμφωνα με την IDC, στο πρώτο τρίμηνο φέτος η αμερικανική Apple συνέχισε να κατέχει την κυρίαρχη θέση με μερίδιο 24,6% (παρά την πτώση των πωλήσεών της κατά 13%), ακολουθούμενη από τη νοτιοκορεατική Samsung με μερίδιο 16,5% (και μείωση πωλήσεων μόνο 1,1%).

Η κινεζική Huawei ήταν η μόνη που εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 31,7% και διεύρυνε το μερίδιό της στο 7,4%, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση. Στην τέταρτη και στην πέμπτη θέση βρίσκει κανείς την αμερικανική Amazon (6%) και την επίσης κινεζική Lenovo (5,7%).

Η Strategy Analytics ανέφερε παραπλήσια μερίδια εταιρειών στη διεθνή αγορά ταμπλετών. Επεσήμανε επίσης ότι οι πωλήσεις tablets με λειτουργικό σύστημα Windows (και όχι Android), όπως το Microsoft Surface, εμφάνισαν μείωση 2% σε σχέση με πέρυσι.

Στο πρώτο τρίμηνο του 2017 πωλήθηκαν περίπου 6,3 εκατομμύρια Windows tablets και το μερίδιό τους ήταν γύρω στο 15%, δηλαδή περίπου ένα tablet στα επτά διεθνώς «έτρεχε» με Windows.