Εντυπωσιακά υψηλή παρά την οικονομική κρίση είναι η κατοχή smartphone και tablet σύμφωνα με την έρευνα της Tempo OMD με τίτλο «Mobile Barometer 2014». Η ίδια έρευνα καταδεικνύει ότι το Internet είναι πλέον mobile. Δυο στους τρεις κατόχους των smartphone/tablet συνδέονται στο διαδίκτυο εκτός σπιτιού ή γραφείου.

Ads

 
H κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων συσκευών Smartphone και Tablet καθώς και οι νέες δυνατότητες που δίνονται στον χρήστη, έγιναν αφορμή για να διεξαχθεί το ευρύ ερευνητικό πρόγραμμα με τη συμμετοχή 3500 Ελλήνων από την Tempo OMD με τίτλο «Mobile Barometer 2014». 
 
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας εντυπωσιακή είναι η κατοχή των smartphone και των tablet παρά την κρίση. Σημειώνεται δε ότι όταν μιλάμε για τα δυο ήδη των φορητών gadget δεν πρόκειται για το ίδιο κοινό. Το συμπέρασμα είναι πάντως ότι το Internet είναι πλέον φορητό καθώς 2 στους 3 κατόχους smartphone/tablet συνδέονται στο διαδίκτυο εκτός σπιτιού ή εργασίας.
 
Αυτού του είδους η χρήση είναι υψηλή σε όλη τη διάρκεια ης ημέρας και παραμένει υψηλή κατά τη διάρκεια της prime time της τηλεόρασης. Οι απαντήσεις δείχνουν ότι το διαδίκτυο εξυπηρετεί βασικές ανάγκες του καταναλωτής και συγκεκριμένα: α) ψυχαγωγία, β) ενημέρωση, γ) πρακτικές και δ) αγορές
 
Η χρήση διαφόρων apps, η ταυτόχρονη χρήση ΤV & mobile μέσω social networks και οι αγορές online με το mobile να γίνονται πλέον ανά πάσα στιγμή μέσα στην ημέρα, εντός και εκτός σπιτιού/γραφείου, στα καταστήματα, στο δρόμο και αλλού. Έτσι δημιουργούνται νέες σημαντικές ευκαιρίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θέλουν να επικοινωνήσουν με τον καταναλωτή τους και να δηλώσουν την παρουσία τους.
 
Επιπλέον ανοδικές είναι οι τάσεις αναφορικά με την τραπεζική αγορά, την αγορά εισιτηρίων θεαμάτων, σινεμά, εκδηλώσεων και βέβαια αναφορικά με τις αγορές food delivery και super market στις οποίες διαγράφεται ήδη σημαντικό ενδιαφέρον.

Ολόκληρη η έρευνα