Συνέντευξη Τύπου, σχετικά με μία επιστημονική ανακάλυψη που σχετίζεται με την εξωγήινη ζωή, ανακοίνωσε πως θα δώσει σήμερα η NASA.

«Η ΝASA θα δώσει συνέντευξη Τύπου στις 14:00 (19:00 GMT) την Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου για να συζητήσει για μία ανακάλυψη στην αστροβιολογία που θα έχει συνέπειες στην αναζήτηση αποδείξεων για την εξωγήινη ζωή», αναφέρει η υπηρεσία στην ιστοσελίδα της. Η συνέντευξη Τύπου θα πραγματοποιηθεί στην Ουάσιγκτον.

Μεταξύ αυτών που θα μιλήσουν είναι η Μαίρη Βόιτεκ, επικεφαλής του προγράμματος Αστροβιολογίας της NASA, η Φελίσα Γούλφ-Σάιμον ερευνήτρια αστροβιολογίας στο USGS, το Αμερικανικό Ινστιτούτο Γεωφυσικής και η Πάμελα Κόνραντ, αστροβιολόγος στο διαστημικό κέντρο Goddard της NASA.

Η Αστροβιολογία είναι ένα πεδίο που μελετά τη ζωή στο σύμπαν, συμπεριλαμβανομένων της προέλευσής της και της ανάπτυξή της, τη θέση της και τις πιθανότητες της να διαιωνιστεί.

Σύμφωνα με τη βρετανική «Telegraph», το πιθανότερο είναι ότι θα ανακοινωθεί η ανακάλυψη ενός μικροβίου πάνω στο δικό μας πλανήτη, το οποίο μπορεί να ζει σε ένα περιβάλλον άκρως εχθρικό για τη ζωή όπως την ξέρουμε. Αν όντως αυτό συμβαίνει, σημαίνει ότι μια «εξωγήινη» μορφή ζωής, που υπάρχει ακόμα και στη Γη, θα μπορούσε να υπάρχει και αλλού στο σύμπαν ή στο ηλιακό μας σύστημα.

Τέτοια βακτήρια έχουν βρεθεί στο βυθό μιας λίμνης, στο εθνικό πάρκο Γιοσεμάιτ της Καλιφόρνιας, η οποία είναι πλούσια σε αρσενικό, δηλητήριο για τους συνήθεις ζωντανούς οργανισμούς. Με κάποιο όμως τρόπο, αυτός ο μικροοργανισμός χρησιμοποιεί το αρσενικό για να ζει. Όπως δήλωσε ο δρ Λιούις Ντάρντνελ του Κέντρου Πλανητικών Επιστημών του Λονδίνου, «αν αυτοί οι οργανισμοί χρησιμοποιούν αρσενικό στον μεταβολισμό τους, αυτό δείχνει ότι υπάρχουν κι άλλες μορφές ζωής πέρα από αυτές που ξέρουμε. Είναι εξωγήινοι, αλλά εξωγήινοι που μοιράζονται το ίδιο σπίτι με μας».