Έαν κανείς αρχίσει να πληκτρολογεί στην Google μια φράση, τότε η μηχανή αναζήτησης θα προτείνει αυτόματα μια συμπλήρωση. Τα δεδομένα αυτά προκύπτουν από τις πιο συχνές αναζητήσεις στη μηχανή. Όμως από τα στοιχεία αυτά δημιουργείται ένας αρκετά λεπτομερής, δυστυχώς, χάρτης των προκαταλήψεων και των στερεοτύπων που έχει κάθε λαός για έναν άλλο. 

Ads

Έτσι οι συντάκτες της βρετανικής εφημερίδας Independent άρχισαν να αναζητούν με αυτή τη μέθοδο: 

“Γιατί η [όνομα χώρας] είναι…”

Ιδού τι βρήκαν: 

image

Ads