Τίποτα δε θα μπορούσε να «καταστρέψει» περισσότερο τις διακοπές, από ότι η αποξένωση με τους αγαπημένους μας που ασχολούνται όλη την ώρα με το κινητό τηλέφωνο. Και αυτό είναι δύσκολο, καθώς τα «έξυπνα τηλέφωνα» έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας.

Ads

Αυτό το πρόβλημα της «αποξένωσης» εντόπισε μια αμερικάνικη αλυσίδα ξενοδοχείων και αποφάσισε να προσφέρει εκπτώσεις και άλλες παροχές, σε όσους πελάτες κλειδώνουν τα κινητά τους τηλέφωνα κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.

Σύμφωνα με έρευνα της αλυσίδας ξενοδοχείων Wyndham, το 54% των παιδιών πιστεύουν ότι οι γονείς τους ασχολούνται με τα τηλέφωνά τους πολύ συχνά, ενώ το 32% δήλωσε ότι αισθάνονται «ασήμαντα» λόγω της συγκεκριμένης κατάστασης.

Έτσι οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου αποφάσισαν να  δελεάσουν τους πελάτες τους με έκπτωση, εάν αφήσουν εκτός ξενοδοχείου το κινητό τους, κατά τη διάρκεια της παραμονής τους. Η ιδέα προέκυψε μετά την παρατήρηση του προσωπικού ότι η τεχνολογία στέκεται εμπόδιο στον ποιοτικό χρόνο που περνούν οι πελάτες ως οικογένεια.

Ads

«Είδαμε γονείς να περνούν το χρόνο τους σε τηλεφωνικές συσκέψεις στο λόμπι. Κάποια ξενοδοχεία έπρεπε να αγοράσουν περισσότερες ξαπλώστρες για την πισίνα, καθώς οι επισκέπτες κολυμπούν λιγότερο και βρίσκονται στις συσκευές τους περισσότερο», ανέφερε ο Noelle Nicolai στο κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό Travel + Leisure.

Οι επισκέπτες που θα επιλέγουν να λάβουν μέρος σε αυτή την πρωτοβουλία, με το όνομα «Επανασύνδεση», θα λαμβάνουν ένα κλειδωμένο κιβώτιο για να τοποθετήσουν το τηλέφωνό τους.

Το κιβώτιο θα θα έχει χρονοδιακόπτη για να διασφαλιστεί ότι δεν θα ανοίγει μέχρι το τέλος της παραμονής τους.

Επιπλέον όσοι παίρνουν μέρος στο πρόγραμμα θα έχουν κι άλλες παροχές. Τα παιδιά θα έχουν τα υλικά για να φτιάξουν κάστρο στο δωμάτιό τους και μία κάμερα, ενώ στη συνέχεια θα λαμβάνουν μια έκπτωση 5%.

Οι παιδαγωγοί και παιδοψυχολόγοι κάνουν λόγω γα μια πολύ καλή πρωτοβουλία που θα μπορούσε να εφαρμοστεί και σε άλλα ξενοδοχεία και θα φέρει πιο κοντά την οικογένεια.

Ωστόσο, μήπως αυτό θα έπρεπε να γίνεται χωρίς έξτρα παροχές και επιπλέον έκπτωση;