Μια νέα νορβηγική διαφήμιση που κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες, προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο στο θέμα των ανάδοχων γονιών σε παιδιά χωρίς οικογένειες, με τον πλέον διακριτικό αλλά ταυτόχρονα άμεσο και ουσιαστικό τρόπο. Και, όπως έδειξαν τα νούμερα που συγκέντρωσε μέσα σε μόλις μια εβδομάδα -περισσότερα από 120 εκατομμύρια views στο Facebook- τα κατάφερε και με το παραπάνω.

Ads

Η διαφήμιση έχει τον τίτλο «The Lunchbox» και ξεκινά με μια συγκινητική σκηνή, αυτή μιας σχολικής τάξης που μόλις έχει κάνει διάλειμμα για μεσημεριανό. Όσο όμως οι μικροί μαθητές ανοίγουν τα κουτιά και τα πακετάκια με το κολατσιό που τους έχουν ετοιμάσει οι γονείς τους, ένας από αυτούς βλέπει πως το δικό του είναι άδειο. Έτσι ζητά άδεια για να βγει από την τάξη, και περιφέρεται άσκοπα στους σχολικούς διαδρόμους για να σκοτώσει το χρόνο του.

Γυρίζοντας όμως στην τάξη, συνειδητοποιεί πως το κουτί του μεσημεριανού του έχει ξαφνικά γεμίσει με φαγητό.

Δείτε το υπέροχο βίντεο…

Η διαφημιστική εταιρεία The Kitchen από το Όσλο της Νορβηγίας είναι υπεύθυνη για τη σύλληψη και την εκτέλεση αυτού του εξαιρετικού σποτ, το οποίο αποτελεί κομμάτι μιας ευρύτερης εκστρατείας για λογαριασμό της Νορβηγικής Διεύθυνσης Παιδιών, Νεολαίας και Οικογενειακών Υποθέσεων. Η καμπάνια στοχεύει στο να αυξήσει τις νορβηγικές ανάδοχες οικογένειες που λαμβάνουν μέρος στο πρόγραμμα.

Ads