Ευρείας κλίμακας μποϊκοτάζ από μεγάλους πελάτες της δέχεται το τελευταίο διάστημα η  Google, με αποτέλεσμα να προχωρά σε αναθεώρηση της διαφημιστικής της πολιτικής

Ads

Μεγάλες εταιρείες, όπως η Marks&Spencer και η L’Oreal, προχώρησαν στο πάγωμα των διαφημίσεών τους στην πλατφόρμα της Google, τόσο στη μηχανή αναζήτησης όσο και στο YouTube, διότι οι διαφημίσεις του προβάλλονται πάνω σε βίντεο που περιέχουν προσβλητικό ή εξτρεμιστικό περιεχόμενο.

Σε blogpost που δημοσίευσε τη Δευτέρα το βράδυ ο Φίλιπ Σίντλερ, διευθύνων σύμβουλος των επιχειρήσεων της εταιρείας, ανέφερε πως παρά το γεγονός ότι στη συντριπτική πλειονότητά τους οι πολιτικές τής εταιρείας εφαρμόζονται επιτυχώς, μερικές φορές αποτυγχάνουν.

«Έχουμε αυστηρές πολιτικές που καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις της Google και στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι πολιτικές και τα εργαλεία μας εφαρμόζονται όπως θα έπρεπε. Ωστόσο, ορισμένες φορές δεν το καταφέρνουμε σωστά», ανέφερε στη δημοσίευσή του ο Σίντλερ. Συνέχισε λέγοντας ότι «πρόσφατα, είχαμε ορισμένες υποθέσεις όπου οι διαφημίσεις εταιρειών εμφανίζονταν πάνω σε περιεχόμενο που δεν συμβαδίζει με τις αξίες μας. Για αυτό, ζητούμε συγνώμη».

Ads

Το Αθηναϊκό Πρακτορείο αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας The Guardian, σύμφωνα με το οποίο η Google σκοπεύει να εισαγάγει αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις και τον έλεγχο που μπορούν να έχουν οι εταιρείες πάνω σε αυτές.

Η εφημερίδα Financial Times δημοσίευσε, ότι ο πρόεδρος του τμήματος EMEA Business & Operations της Google, Ματ Μπρίτιν, ζήτησε δημόσια συγνώμη κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης.

«Θέλω να ξεκινήσω ζητώντας συγνώμη. Ζητούμε συγνώμη. Όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει αναλαμβάνουμε την ευθύνη».

Ο Μπρίτιν υποστήριξε ότι τα εργαλεία και οι πολιτικές της Google λειτουργούν σωστά «στην πλειονότητα των περιπτώσεων», λέγοντας επίσης ότι πρόκειται για «μια χούφτα εντυπώσεων» και ότι τα ποσά αφορούν σε «πένες και όχι λίρες». Αλλά ανεξάρτητα από αυτό, πρόσθεσε «πρέπει να γίνουμε καλύτεροι. Συντάσσουμε μια έκθεση για το πώς μπορούμε να βελτιωθούμε. Θα επισπεύσουμε αυτή την έκθεση».

Μετά τη L’Oreal, το BBC, την HSBC, την Audi, τη Volkswagen, την Guardian, την Toyοta, τα Mac Donald’s, την Domino’s και την Tesco, τη σκυτάλη πήραν οι εταιρείες AT & T, Johnson & Johnson και Verizon, οι οποίες προχώρησαν στο “πάγωμα” των διαφημίσεών τους στη Google. Συνολικά, οι εταιρείες που την μποϊκοτάρουν έχουν φτάσει τις 250.