Η οργάνωση Fashion Revolution τοποθέτησε στην κεντρική πλατεία του Βερολίνου «Alexanderplatz» ένα αυτόματο πωλητή T- Shirt που κόστιζαν μόλις δύο ευρώ. Πολλοί έσπευσαν στο μηχάνημα για να αγοράσουν ένα μπλουζάκι, όμως οι περισσότεροι άλλαξαν άποψη όταν είδαν το βίντεο που προβαλλόταν πριν την τελική επιλογή για αγορά.

Στόχος της Fashion Revolution είναι η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης σχετικά με τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν στις χώρες οι οποίες αποτελούν τις πρώτες γραμμές παραγωγής της βιομηχανίας των ρούχων. Η δράση πραγματοποιήθηκε με αφορμή την μαύρη επέτειο από την κατάρρευση του εργοστασίου ρούχων Rana Plaza στο Μπαγκλαντές, το 2013, όπου σκοτώθηκαν περισσότεροι από 1.100 εργαζόμενοι.

Η Fashion Revolution καλεί τους καταναλωτές να ενημερώνονται για τα ρούχα που αγοράζουν και να πιέσουν τις επώνυμες εταιρείες και τους πωλητές να αναλάβουν τις ευθύνες τους σχετικά με τους προμηθευτές τους. Σύμφωνα με την οργάνωση στο κοινωνικό πείραμα με τον αυτόματο πωλητή οκτώ στους δέκα καταναλωτές αποφάσισαν τελικά να μην αγοράσουν το μπλουζάκι.