Η αναστολή της πλαφόρμας Uber-Χ στην Ελλάδα είναι αποτέλεσμα της εναρμόνισης της νομοθεσίας για τις ride sharing εφαρμογές με ό,τι ισχύει για κάθε μεταφορικό μέσο και αποτελεί πρωτόγνωρη πολιτική, επιχειρηματική και ηθική σύγκρουση της νέας με την παραδοσιακή κουλτούρα της οικονομίας. 

Οι πλατφόρμες αποτελούν τεχνολογικές και επιχειρηματικές καινοτομίες που συμβάλλουν στο sharing economy και διευκολύνουν τους πολίτες ενώ οδήγησαν σε συνολική βελτίωση των υπηρεσιών του κλάδου. Όμως δεν ήταν ακριβώς το «αόρατο χέρι της αγοράς» που τις καθιέρωσε αλλά μάλλον η παραβίαση κάθε πλαισίου φορολογικής, ασφαλιστικής και μεταφορικής νομοθεσίας. 

Η κυβέρνηση δέχεται βολές από την Uber αλλά και την αντιπολίτευση. Αν και υπέρμαχοι των «νόμων της αγοράς» υπερασπίζονται μια πλατφόρμα που νοθεύει τον ανταγωνισμό και φοροδιαφεύγει συστηματικά. Το παλιό πολιτικό σύστημα κατηγορεί και τους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ για ασυδοσία αλλά αυτή υπήρξε αποτέλεσμα του κομματικού συντεχνιακού συνδικαλισμού και των προνομίων με τα οποία τον περιέβαλλε για δεκαετίες. 

Η πολιτεία διαμόρφωσε ίδιες συνθήκες για όλους τους παράγοντες του κλάδου. Εναπόκειται στην αντιπολίτευση να αποφασίσει ποιο οικονομικό σύστημα υποστηρίζει, στις πλατφόρμες διαμοιρασμού να προσαρμοστούν στις συνθήκες που ισχύουν για όλους και στους παραδοσιακούς ταξιτζήδες να βελτιώσουν εξίσου τις υπηρεσίες τους, ξεχνώντας κάθε προνόμιο του παρελθόντος.  

Στη βάση όλων πρέπει να βρίσκεται το δημόσιο συμφέρον και η εξυπηρέτηση του πολίτη.