Το ταξίδι του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη στη Νέα Υόρκη για τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ αξιοποιήθηκε από το επικοινωνιακό επιτελείο του για να τονωθεί το προφίλ του που έχει τραυματιστεί σοβαρά από το σκάνδαλο των υποκλοπών και τη διαχείριση της ενεργειακής κρίσης.

Ads

Στόχος ήταν να αναδειχθεί η αμεσότητα στην επαφή του με τον λαϊκό κόσμο ώστε να «διορθωθεί» η εντύπωση ότι βρίσκεται σε μεγάλη ψυχική απόσταση από τους βιοπαλαιστές και τους αδικημένους.

Η έλλειψη ενσυναίσθησης είναι κάτι που σταθερά του καταλογίζει η αξιωματική αντιπολίτευση και ο ίδιος είπε (στον Sfera fm!) ότι θεωρεί άδικη την κριτική που του ασκείται λόγω της καταγωγής του.

Στο πλαίσιο αυτό σκηνοθετήθηκε η «τυχαία» συνάντησή του με Ελληνα ταξιτζή στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Στις (κομματικές) υπηρεσίες του και το ελληνικό προξενείο στη Νέα Υόρκη που πρόβαλε το «συμβάν».

Ads

Το «εύρημα» θεωρήθηκε από το Μέγαρο Μαξίμου τόσο επιτυχημένο που «βρέθηκε» και άλλος Ελληνας στον δρόμο του, όπως φάνηκε στο story που ανέβασε ο ίδιος ο Κ. Μητσοτάκης στο instagram.

Αλλά το highlight ήταν η φωτογραφία που διένειμε το γραφείο του και τον δείχνει να διασχίζει το δρόμο αλά Beatles όπως είπε ο Δημήτρης Οικονόμου στον ΣΚΑΪ δείχνοντας το εξώφυλλο του δίσκου του θρυλικού συγκροτήματος που ενέπνευσε την επικοινωνιακή ομάδα του Κ. Μητσοτάκη.

Κάθε δημοσιογράφος έχει δικαίωμα στον αυτοεξευτελισμό. Και κάθε κόμμα στα επικοινωνιακά πειράματα για την πολιτική διάσωση του αρχηγού του.

Το πρόβλημα είναι ότι στη χώρα μας αυτού του είδους η «δημοσιογραφία» και αυτού του είδους το πολιτικό μάρκετινγκ κυριαρχούν εμποδίζοντας την πρόοδο, δηλαδή την αλλαγή πολιτικής που θα ωφελούσε τους ασθενέστερους.

Γι αυτό και δεν ξεμπερδεύουμε με ένα »Let it be», όπως προτείνουν για άλλες περιστάσεις, οι Beatles.