​Χαμός επικράτησε τις προηγούμενες μέρες με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών για τις πλατφόρμες διαμεσολάβησης στα ΤΑΞΙ  που επηρεάζει τη γνωστή ΒΕΑΤ.

Ολα ξεκίνησαν από ένα δημοσίευμα και ακολούθησε καταιγισμός επικρίσεων, δηλώσεις βουλευτών, αρχηγών κομμάτων και υποψήφιων αρχηγών, "πόλεμος" στα κοινωνικά δίκτυα. Όλοι προεξόφλησαν ότι η κυβέρνηση υπηρετεί τα συμφέροντα των οδηγών ταξί ενάντια στη δημοφιλή πλατφόρμα. Ασήμαντη λεπτομέρεια το γεγονός πως δεν υπήρχε νομοσχέδιο!

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μάλιστα κάλεσε και τον Αλέξη Τσίπρα να "σταματήσει" την προώθηση του νομοσχεδίου κατηγορώντας τον πως "ταυτίζεται με στενά συντεχνιακά συμφέροντα". Όλα αυτά με ένα νομοσχέδιο "φάντασμα". ​Μέχρι και ο ιδρυτής της πλατφόρμας Νίκος Δρανδάκης φαίνεται να παρασύρθηκε από το εικονικό νομοσχέδιο αλλά στη συνέχεια έσπευσε να δηλώσει πως το νομοσχέδιο είναι «φημολογούμενο» και ότι έχει κληθεί σε διάλογο με το Υπουργείο.

Εν ολίγοις προχωρήσαμε ένα βήμα μπροστά: Από την εποχή των "ψευδών ειδήσεων" (Fake News) περάσαμε στην εποχή των "ψευδών νομοσχεδίων".

Τελικά και αφού η προπαγάνδα με "ημερομηνία λήξης" έκανε τον κύκλο της ήρθε και η συνήθης "εύσχημη" αναδίπλωση: "η κυβέρνηση υποχωρεί", "η κυβέρνηση παίρνει πίσω το νομοσχέδιο" κλπ. Ποιο νομοσχέδιο; Αυτό που δεν υπήρξε ποτέ. Υποθετική αντιπολίτευση με υποθετικά σενάρια. Κάτι σαν το ανέκδοτο με τον γρύλο δηλαδή.